Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en kontrakt på Leverandør ejet maskiner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg pusler med et nyt projekt som går ud på at "låne" maskiner ud til mine kunder som derefter skal betale en mdr. abonnement for dette....  Til dette mangler jeg en kontrakt hvor i der står at de forskellige maskiner tilhører mig i tilfalde at de skulle gå konkurs eller andet..

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde sådan en????  har selv kigget mange steder uden held..

På forhånd tak...

Mvh.

Michael Carøe

www.dansupplies.dk

www.blaekgrossisten.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 11:52

Dan Supplies:

Hej !

Jeg pusler med et nyt projekt som går ud på at "låne" maskiner ud til mine kunder som derefter skal betale en mdr. abonnement for dette....  Til dette mangler jeg en kontrakt hvor i der står at de forskellige maskiner tilhører mig i tilfalde at de skulle gå konkurs eller andet..

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde sådan en????  har selv kigget mange steder uden held..

På forhånd tak...

Mvh.

Michael Carøe

www.dansupplies.dk

www.blaekgrossisten.dk

Har du fundet en løsning på dette, for jeg arbejder med de samme udfordringer selvom mine maskiner må formodes at være væsentligt dyrere

MVH jens

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 12:45

Hej Jens !

Næ, ikke helt endnu men jeg har selv prøvet at lave en som lige skal forbi en advolat for at se om den er nogenlunde korrekt lavet..

Mvh.

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)