Hvordan ser jeres fordeling af salg ud set over 30 dage.. Har i store udsving omkring den 1 i måneden. Vi åbnede www.its4dogs.dk sidst i april måned og vi havde mange salg lige hen over de mest alm. lønningsdage (og de var ikke allesammen aminoer der benyttede sig af vores åbningstilbud), til trods for at vores besøgstal ikke var mere en 40 til 60 besøg pr dag. Nu er vores daglige besøgstal hævet til ca 100 pr dag men alligevel er mængden af ordre meget lavere end de var omkring den 1... Men det er vel meget naturligt. Eller hvad? Tror i at en del af de besøgende vi har nu, lige "snuser" lidt for så at vende tilbage når de får løn? /Charly |
Du kan nok ikke bruge svaret til så meget, men jeg bekymrer mig ikke så meget om den slags før jeg har statistik over en længere periode. Selvom det viste sig at være rigtigt at folk køber mest omkring den første, hvad kan man så bruge denne information til?
Man kan selvfølgelig lave tilbudspriser den sidste uge i måneden, men jeg ved ikke helt hvor seriøst det virker på brugerne.