Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé - forbedring af hjemmeside dynamik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil høre hvad folk synes om vores koncept og hjemmesidens opbygning.

Vi står stadig og ikke har købt udstyr, men er sikre på at vores video kvalitet vil være i top, spørgsmålet er bare hvorvidt der ville være kunder.

Ville det være noget der kunne interessere jer? 

Hjemmeside er stadig under konstruktion, men det grundlæggende er storset på plads :)

se nærmere på : www.wavead.dk

Tak for jeres tid

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58

koncept videoer lyder super ,jeg kunne sagtens bruge nogle flere eksempler på jeres opgaver

husk google plus på siden og få en masse likes der

kontakt siden frem med jeres cvr nummer og lig gerne det også i fodnoten på siden

kontaktformular på kontakt siden gør det er lettere at kontakte det ville jeg sætte på siden

husk udnyt google viser op til 70 tegn og udnyt det og gør det på alle siderne

kontaktformu

jeg kunne sagtens bruge nogle videoer til min stripper side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:02

Hej Wave Ad,

Jeg tror det ville hjælpe gevaldigt, hvis I fik smidt jeres referencer ind på jeres hjemmeside. Blot et lille hurtigt input.

Ellers synes jeg det er et super fedt koncept - bare klø på!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 16:11

Hej Wave ad

Pissefed hjemmeside. Kan godt lide, at i ikke har lagt for meget vægt på tekst, men delt det overskueligt og flot op i billeder. Det er jo netop det visuelle man skal koncentrere sig om og lægge mærke til når det er i den branche i befinder jer i.

Jeg kunne godt tænke mig at i genovervejer opbygningen på jeres "om wave ad" side. Jeg synes forskellen mellem skrifttypernes størrelse er alt for stor. Om ikke andet skal spørgsmåls-overskrifterne være mindre end selve hovedoverskriften "OM WAVE AD".

Ellers synes jeg det er tilpas enkelt og stilfuldt. Thumbs up, og held og lykke med forretningen.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51

Mange tak for svarene !

Nogle gode råd, og mange af dem er på vej !

Mikael: Google plus god idé - jeg vil kigge på det nu. "google viser op til 70 tegn" hvad menes der med det? 

Nicolai: med referencer menes der kommentarer fra kunder? vi har endnu ikke haft vores første kunde da virksomheden kun lige er blevet oprettet og vi ikke har noget cvr nummer endnu :)

og Andreas du har helt ret mht. "om wave ad" delen - det blevet kopieret direkte fra word, da vores hjemmeside designer har meget at se til, men det er på vej, ligesom youtube linket der gerne skulle linke til youtube istedet for kom igang.

Nogle idéer til hvor vi evt. kunne søge kunder?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Fra  Mediabird Skrevet kl. 18:57

Wave ad:
"google viser op til 70 tegn" hvad menes der med det?

Tror Mikael mener Meta Description. Altså den beskrivelse der bliver vist når i findes på Google. 

Mvh. Andreas Søgaard

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:19

Andreas Søgaard:

Wave ad:
"google viser op til 70 tegn" hvad menes der med det?

Tror Mikael mener Meta Description. Altså den beskrivelse der bliver vist når i findes på Google. 

korrekt forstået det er Meta Description jeg mener det giver flere kliks fra af google at udnytte det normalt mere fuldt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33

jeg sidder og roder rundt på wordpress - under redigering af min forside. har installeret premium seo pack, og har fuldt en guide til hvordan titlen og beskrivelsen udfyldes, men selvom jeg har opdateret kan jeg stadig ikke finde mig selv på google, hvis jeg søger på videoproduktion.

Nogen idé om hvad jeg gør forkert? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Fra  Mediabird Skrevet kl. 17:58

Umiddelbart ser det rigtigt ud. Dog skal det siges jeg intet aner om det alle de indstillinger der.

Skal også siges at der kan gå lidt tid før Google opsnapper de her metadata.

Jeg har haft held med at bruge denne side http://whatpageofsearchamion.com/ til at finde ud af, hvilken side mine hjemmesider ligger på :)

Mvh. Andreas Søgaard

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)