Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min hjemmeside værd?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal i hvert fald ikke GIVE den fra dig...

Husk på at majoriteten herinde brænder for det de laver, og det at være iværksætter!

Det betyder at der eksisterer en udefineret grænse, hvor indkomstniveauet får mindre betydning pga. glæden ved at være iværksætter. Det vil jo givet presse prisen i vejret ved et evt. salg, da der jo samtidig skal kompenseres for fratagelsen af glæden ved at være iværksætter på det pågældende projekt.

For nogle er glæden så 'mere værd' omsat i cool cash, så prisen vil være urealistisk høj.

I sidste ende handler det jo om præferencer og nytteværdi...

Det handler om at finde den konstellation, hvor du har størst samlet nytte (glæde + indkomst).


Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Har haft det 3. møde med dem og hvor ville jeg dog gerne at man kunne se ind i fremtiden ;-)

 

Tror det er et vildt fedt og udfordrende job med mange muligheder og goder, og så er det jo også nogle herlige kolleger.

 

Idag fik jeg visitkort af dem med mit navn på og jeg er ikke ansat endnu :-)

 

Aftalen er at jeg ansættes uden at lade ToyotaExtreme indgå.

 

Senere vil der så være mulighed for at bytte ToyotaExtreme med en andel i firmaet, det synes jeg lyder OK, for så har jeg tid til at vurdere hvad det er jeg er  ved at sikre mig en andel af.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København K
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 55
Fra  FindersKeepers Webshop Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan tillykke med det : )

Det lyder som en rigtig god løsning.

Venlig Hilsen
Rasmus Edlund

Stedet for det mest inspirerende design

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er super fedt! Stort tillykke herfra!

Det bliver spændende at se hvad fremtiden byder må man sige!

Jeg var overbevist om at du ikke fik ansættelse uden at lade TE indgå, så det er jo rigtig positivt synes jeg.

Hvis du siger ja til jobbet vil jeg ønske dig held og lykke med det!

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg siger helt klart ja, der er INTET negativt at sige om det nu.....

 

Jeg beholder TE og måske har jeg fjernet fokus fra den om et stykke tid... men nu har jeg tid til at se tiden an ;-) for jeg ved reelt ikke hvad jeg går ind til og de ved reelt ikke hvad de får.....

 

Det har været en omvendt jobsamtale.. jeg har ikke forsvaret mine evner... de har skullet forsvare hvorfor de vil ansætte mig (for at sikre at det ikke bare var TE de var interesseret i :-))

 

 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
En spændende tråd at læse - er der sket noget nyt i forløbet de seneste 14 dage?

 

Flot side du har skabt gennem årene

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for roserne.

 

Der er sket det at jeg efter 3 samtaler, måske den 4. imorgen, er klar til at underskrive ansættelseskontrakten. Der er ingen klausuler i kontrakten og min hjemmeside og mit firma indgår på ingen måde i kontrakten, så pt. har jeg fået det som jeg gerne vil have det.

 

Så jeg er spændt på at komme igang og se hvad der kommer til at ske... men spændende, det bliver det helt sikkert...

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)