Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har en god ide til hvordan man laver en seriøs markedsundersøgelse af om danskerne er interesseret i den ide man har? Hvad koster det at få et analyseinstitut til at undersøge? Og hvad skal man præcist spørge om for ikke at afsløre selve ideen måske?

 

MVH
Hans Pedersen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

 

Hvad prisen er paa en markedsundersoegelse afhaenger jo helt af om det skal vaere telefoninterviews eller et skema med en raekke spoergsmaal til den eller de potentielle grupper du vil henvende dig til, og saa hvor stor undersoegelsen skal vaere, det koster jo mere at kontakte 2000 emner end 200.

 

For at faa det stoerste udbytte af en undersoegelse skal man vaere saa praecis som mulig i de spoergsmaal man vil stille ,saa man kommer saa taet paa som det nu er muligt ,til at faa de oplysninger man har brug for i det videre forloeb...........uden selvfoelgelig at roebe for meget........men det er jo noget analysefirmaet er behjaelpelig med at finde ud af, hvordan man sammensaetter spoergsmaal.

 

Min samarbejdspartner i Danmark.........Marketleader arbejder desuden en del med markedsanalyser, saa hvis du er interesseret kan du give mig et praj, saa kan jeg kontakte dem og de kan evt  ringe dig op, hvor I kan faa en uforpligtende samtale.

 

mvh

 

Ellen Danstrup

 


 

 

 

 

 

 

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har netop modtaget en hilsen fra mig via mail.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans.

Jeg starter altid et projekt op med at undersøge behov, interesse, pris mm. via Google AdWords.

Dette kan give mig meget præcise informationer om der er grund til at gå videre.

Fordele: Det er billigt og det er hurtigt, det er det virkelige marked man spørger og i mange tilfælde er det meget præcise data man får.

Når man har bygget mange af denne type markedsundersøgelser op, så går der ikke mange dage inden det er spottet, om det er en vinder man kikker på

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)