Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed, 2 ubesvarede spørgsmål!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej køre Aminoer :)

Er igang med at etablere en webshop på benene helt fra bunden, er ved at have styr på det meste, men har stadig to ubesvarede spørgmsål som jeg håber i kan hjælpe mig med :)

1. Hvordan er reglerne for at drive en webshop fra sin lejede lejlighed, er det noget man må, uden nogen form for omkostninger?

2. Nogle som kender et godt firma hvor man kan købe kurverter/kasser som jeg skal bruge til at fragte folks vare i, ved postdanmark.

Håber at i kan hjælpe mig :)

/Jesper

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:38

Nummer 2 kan jeg svare på :)

Svar: http://www.jakodan.dk/

Køber næsten alle mine kasse osv. hos dem

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 20:44

Hej Jesper.

1. Man kan sagtens have en virksomhed uden der er omkostninger til leje af lokale. Hvis du overvejer at sende dit firma en opkrævning på leje af m2 i din lejlighed, skal du nok lige høre en hvordan det skal bogføres.

2. Hvis du mangler bokse / kasser og lignende til forsendelse af dine varer, er det en god idé at tage fat i Amino brugeren der ejer virksomheden Jakodan i Kolding. Har hørt meget godt om dem.
Link til deres side: http://www.jakodan.dk/

Søs

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 20:48

2. Vi har brugt https://www.papyrus.com/daDK/products.htm gennem et par år nu. Har ikke haft noget at brokke mig over, men nu er det heller ikke ret ofte vi bestiller, da det er rimeligt store partier vi får hjem af gangen.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:50

I lejet lejlighed , da må du nok sørge for en skriftlig tilladelse til at drive erhverv hos udlejer/ejerforening mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59

Jesper Schlosser:
1. Hvordan er reglerne for at drive en webshop fra sin lejede lejlighed, er det noget man må, uden nogen form for omkostninger?

Se i din lejekontrakt, hvad der står om at drive virksomhed.

Som regel er der intet problem, hvis man kun bruger max. 1 lokale til virksomheden, men der er som regel ikke tilladt, hvis virksomheden skal have et varelager på adressen. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:53

Jesper Schlosser:
2. Nogle som kender et godt firma hvor man kan købe kurverter/kasser som jeg skal bruge til at fragte folks vare i, ved postdanmark.

Hej Jesper,

Til valg af fragtemballage kan vi anbefale www.rajapack.dk

Dertil er Post Danmark begyndt at tilbyde noget der hedder Webpack, som du kan læse mere om på deres hjemmeside. Det er et online system, der hjælper dig med at printe gyldige adressesedler og giver dig overblik over dine forsendelser.

Hvis du endnu ikke har valgt en webshop endnu, tilbyder Danhost en til 500 kr. i oprettelse og 399,- i månedligt abonnement. Med i prisen får du et CMS-system med, der er fuldt integreret med Postdanmarks Webpack. Dette betyder at den plukliste CMS-systemet genererer til dig, kan du koble direkte sammen med WebPack.

Du er meget velkommen til at læse nærmere om vores webdhop (vi har også en demo til den, så du kan opleve brugervenligheden af den).

www.danhost.dk/web/shop

Med venlig hilsen
Kathrine K. Svendsen,
Danhost

Tlf.: 87 11 87 87
salg@danhost.dk

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)