Hej aminos! Jeg er en dreng på 15 år som tænker på at starte en virksomhed, som installer Wordpress, MyBB, og phpbb for folk og det vil selvfølgelige koste noget, men man ville også få muligheden for at få den oversat til dansk, men det vil koste lidt eksester. Så jeg vil bare høre om det er en god eller dårlige ide jeg har fået, og i er selvfølgelige velkommen til at stil spørgsmål. Med Venlige Hilsen Mike L |
MList:Jeg er en dreng på 15 år som tænker på at starte en virksomhed, som installer Wordpress, MyBB, og phpbb for folk og det vil selvfølgelige koste noget, men man ville også få muligheden for at få den oversat til dansk, men det vil koste lidt eksester.
Så jeg vil bare høre om det er en god eller dårlige ide jeg har fået, og i er selvfølgelige velkommen til at stil spørgsmål.
Hej Mike,
Det er jo et hårdt marked du begiver dig ud på, men selvfølgelig hvis service og pris er på det rigtige niveau, så er der vel plads til en mere :)
Dog vil jeg sige at med hensyn til oversættelse, så vidner dit indlæg om at du selv har problemer med stavningen og det er jo en vigtig del af oversættelse.
Men du kan selvfølgelig alliere dig med en korrekturlæser eller du kan vælge at sætte prisen så kunden selv har råd til en korrekturlæser oveni.
Jeg kan ikke gennemskue hvilket sprog du ville oversætte til dansk fra, men hvis dit modersmål er et andet, skal du måske vælge at oversætte fra dansk og til det sprog. Der er jo mange firmaer der søger udover landegrænserne.
Held og lykke med projektet hvis du vælger at kaste dig ud i det. I værste fald vil du da om ikke andet have erfaringen med fra oplevelsen :)
Med venlig hilsen
Tommy