Jeg vil lige dele Morten Strunges råd til iværksættere.
Morten Strunge solgte Onfone til TDC for 300 mio. kr.
Man rammer ikke altid rigtigt, men rejs dig lige så hurtigt op, som du faldt, tag erfaringerne med dig - og kæmp videre.
''Cash is king'' - Sørg for at prioritere økonomistyringen og at have styr på din likviditet. Vær realistisk og konservativ. Alle hader overraskelser, især bankerne.
Sørg for at have en klar og let kommunikerbar strategi med både kort- og langsigtede målsætninger.
Du får travlt og meget at se til, men husk at flyve op i helikopterperspektiv, så du prioriterer opgaverne og din tid rigtigt.
Prioriter familie/fritid - du får brug for støtten, og det giver energi og gåpåmod i de svære tider.
Fantastisk - Det kan ikke siges meget bedre. Specielt punkt 1 er vigtig at huske - det er den der gør forskellen. Meget få iværksættere rammer hovedet på sømmet første gang. Tror jeg vil printe disse 5 punkter i morgen på kontoret, og sætte dem op.
Fantastisk - Det kan ikke siges meget bedre. Specielt punkt 1 er vigtig at huske - det er den der gør forskellen. Meget få iværksættere rammer hovedet på sømmet første gang. Tror jeg vil printe disse 5 punkter i morgen på kontoret, og sætte dem op.
Jeg synes også, at rådene er meget gode og på en måde inspirerende. Det var derfor, jeg valgte at dele dem :)