Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link-Assistent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så og kigge lidt på dette website og syntes det ser lovende ud.  http://www.link-assistant.com

Er der nogle der har erfaringer med deres programmer, kan se de har lidt forskelligt.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:00

Har ganske fin erfaring med rank tracker :)

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 18:01

Jeg har hele pakken, synes det er nogle rigtige fornuftige programmer :-)

Du kan jo bare hente den gratis udgave og prøve inden evt. køb...

Mvh Kristian

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke, om du selv har downloadet det, men jeg vil da lige skrive mine erfaringer med programmerne. Jeg har brugt især to programmer, lige fra jeg startede med at lave SEO for mine egne sider. Det er Rank checker, og SEO SpyGlass.

Det ene kan tjekke dine placeringer på Google - på en lang række sprog. Jeg bruger det dagligt, og smider så mine placeringer ind i et excel ark, så jeg efterfølgende kan følge med i udviklingen, og hvordan mine placeringer skifter. Dermed kan jeg få et fingerpeg om, hvor jeg ligger på Google.

Seo SpyGlass er et program, som kan tjekke backlinks. Du kan tjekke hvem der linker til dig selv, eller til dine konkurrenter. Jeg bruger også dette program, til at tjekke mine konkurrenter, og finde mulige hjemmesider, hvor jeg kan få et link fra. Der kan være hjemmesider ind imellem, som virkelig er guf for din side.

Jeg bruger begge programmer, i gratis udgaven. Jeg ved at det ikke kun er nybegyndere som mig selv, som gør brug af disse programmer. De er fantastiske, og det går også i et rimelig hurtigt tempo, når der skal tjekkes ting og sager. Flere firmaer i mit netværk (som laver online forretning, af den ene eller anden art), bruger også disse programmer dagligt, og har meget gode erfaringer med dem.

.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)