Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er på jagt efter 4 kontorborde - har du dem til salg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er netop flyttet ind i mit nye, dejlige kontor på Frederiksberg. I den forbindelse står jeg og skal bruge nogle nye kontormøbler.

Til at starte med har jeg brug for 4 ens skriveborde. De skal være nogenlunde fornuftige at se på og helst have hæve/sænke- funktion. Prisen er vigtig, da jeg ikke vil ud og bruge en formue på nye borde pt. De må naturligvis gerne være brugte.

Jeg har selvfølgeligt søgt nettet tyndt efter borde af denne type, men synes ikke jeg har fundet noget, der har speciel interesse.

Ligger du inde med 4 borde, så smid mig endelig en privatbesked, svar i tråden her eller giv mig et ring på 50 45 12 92.

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:02

Jeg har lige købt et i Ikea, det var billigt og jeg kunne selv vælge farve, bordpladestørelse mv. Mener jeg gav 4000kr for det.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:25

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:32

Tobias G:

Jeg kender en der muligvis har nogle borde i overskud. Hvad er budgettet?

Jeg vil helst ikke sætte mig fast på et budget. Det kommer sgu' an på, om der er et godt tilbud derude :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:32

De gule sider er røget på auktion, der er ret gode borde som plejer at ende i ca 1000 med kontor stol og tilbehør.. Det er oftest dencon, system b8 og lignende på de auktioner. Passer bordpladen dig ikke kan du få dem skiftet for ca 1000 kr stykket..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Hvis 4.000 er billigt, vil jeg anbefale dem her, som er en smule dyrer. Har selv købt 5 det sidste år og skal ud og købe 3-5 mere om en måneds tid:
http://www.kontorlige.nu/group.asp?group=160

Kig evt. på konkurs.dk, der fandt jeg flere dengang jeg startede. De så bare alle for triste og bank-agtige ud, så endte med at betale fuld pris for nye i stedet. 

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 21:07

Hej Rasmus

Check min Webbutik - www.office2go.dk. Her finder du (med næsten garanti) de billigste dansk producerede hævesænkeborde. 4000 kr for et Ikea bord (produceret i Kina) lyder dyrt! Jeg har danske kvalitets borde til salg for ca 3.200 kr - hvis du henter og samler selv. Dette er super enkelt og på min hjemmeside har jeg lagt en youtube video der viser hvordan man gør. Her kan du også finde en film om hvad du skal være opmærksom på når du vælger et bord. Check også min blog på iværsætterdebatten her på amino - http://www.amino.dk/blogs/jacob_holm_-_office2godk/archive/2012/01/06/hvad-skal-et-h-230-ves-230-nkebord-koste.aspx. Her giver jeg et par gode råd om valg af hævesænkeborde. Hvis du er i tvivl kan du ringe til mig på 88 82 70 05 så kan jeg give dig et par gode råd.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)