Hej Theis, Hvis der er tale om en hjemmeside, hvor der er lagt megen seriøs energi i, så er det klart et godt tilbud. Men er det ikke lidt at dumpe priserne. Hvis jeg havde brugt mange timer på en hjemmeside, så ville jeg da ikke sælge den for 500 kr, men bruge den selv; og indtil jeg havde tid til at gøre mere, så ville jeg lade den vente. Og måske smide lidt Google Adsense op, og så skal den da nok give de samme 500 kr. på et år? Hilsen, Robert |
Robert Kronberg:Hej Theis,
Hvis der er tale om en hjemmeside, hvor der er lagt megen seriøs energi i, så er det klart et godt tilbud.
Men er det ikke lidt at dumpe priserne.
Hvis jeg havde brugt mange timer på en hjemmeside, så ville jeg da ikke sælge den for 500 kr, men bruge den selv; og indtil jeg havde tid til at gøre mere, så ville jeg lade den vente. Og måske smide lidt Google Adsense op, og så skal den da nok give de samme 500 kr. på et år?
Hilsen, Robert
Jamen hvorfor skal du/i være dommere om det er et seriøst salg og om det er en god idé at sælge den nu eller vente et år? :) Hvorfor er det forkert i dine øjne at folk sælger en side?