Hej Aminoer |
Hej,
Jeg har gennem den sidste måned (i hvert fald) oplevet at Aminos loadinghastigheder er blevet drastisk forværret.
Du er ikke alene :)
Hej Aminoer |
Hej, Jeg har gennem den sidste måned (i hvert fald) oplevet at Aminos loadinghastigheder er blevet drastisk forværret. Du er ikke alene :) |
Jeg har også oplevet ekstra langsomme load tider :( - Alexander Baandrup Larsen |
Jeg har været på Amino i 2 måneders tid, og jeg har aldrig synes at load tiden på amino har været hurtigt. Men der er vel også mange ting som skal loades ;o) |
Jeg oplever også UPS meget tit og rigtig lange load tider og nej det er ikke min Internet forbindelse ;-) |
jeg oplever ingen problemer , men jeg ved ikke om det hjælper jeg har 80 mbit mobil internet hos telia nu |
For ikke så længe siden, blev der fra Amino's side gjort en hel del for at øge hastigheden på sitet. Og jeg synes også, at det dengang hjalp ganske godt. Men på det seneste er det absolut igen gået den forkerte vej. Jeg oplever også generelt længere load tid på siderne og må oftere og oftere forsøge at load'e siden igen, før der sker noget.
Den er jeg også rendt i nogle gange på det seneste ... dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Tak for al respons. Jeg må væbne mig med mere tålmodighed kan jeg se. Men når man lige fanger noget der ser spændende ud - kan det jo KUN gå for langsomt. :-) |
Amino har generalt altid kørt pisse langsomt :( sorry to say. Det er ikke så længe siden vi fik restrektioner om at vi max måtte have 3 links i signaturen og at billeder der i ikke måtte fylde en skid, for så ville det hele blive bedre. Problemet er bare at det kun hjælper meget kort tid så kører det langsomt igen. Amino burde droppe ASP.NET gå igang med at få sitet lagt over i PHP. På den måde kan de få siden til at køre på Linux og derved forbedre performance på webserverne. Windows er bare ikke bygget til afvikling af store websider. |