Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uuups Amino og ventetid..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har i løbet af denne weekend oplevet længere "loade" i debatten. Når man klikker på indlæg man gerne vil læse, går der længere tid end vanligt inden siden åbnes. Kan det være et stort antal brugere online? (Lige nu: Der er 1.653 anonyme krystere online. Følgende 159 rare Amino'er er online)

Har derudover oplevet 404 siden "Uuups...." et par gange, i forbindelse med klik på knappen (dato nye først" under søgning i debatten og ved klik på: "debatter du deltager i".

Er der andre flinke Aminoer der har oplevet lignende tidsrøvere i den senere tid?

mvh

Søs

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:59

Hej,

Jeg har gennem den sidste måned (i hvert fald) oplevet at Aminos loadinghastigheder er blevet drastisk forværret.

Du er ikke alene :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:07

Jeg har også oplevet ekstra langsomme load tider :(

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Jeg har været på Amino i 2 måneders tid, og jeg har aldrig synes at load tiden på amino har været hurtigt. Men der er vel også mange ting som skal loades ;o)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:12

Jeg oplever også UPS meget tit og rigtig lange load tider og nej det er ikke min Internet forbindelse ;-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41

jeg oplever ingen problemer , men jeg ved ikke om det hjælper jeg har 80 mbit mobil internet hos telia nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:42

Mathilde Andersen (Søs):
Jeg har i løbet af denne weekend oplevet længere "loade" i debatten. Når man klikker på indlæg man gerne vil læse, går der længere tid end vanligt inden siden åbnes. Kan det være et stort antal brugere online? (Lige nu: Der er 1.653 anonyme krystere online. Følgende 159 rare Amino'er er online)

For ikke så længe siden, blev der fra Amino's side gjort en hel del for at øge hastigheden på sitet. Og jeg synes også, at det dengang hjalp ganske godt. Men på det seneste er det absolut igen gået den forkerte vej.

Jeg oplever også generelt længere load tid på siderne og må oftere og oftere forsøge at load'e siden igen, før der sker noget.

Mathilde Andersen (Søs):
Har derudover oplevet 404 siden "Uuups...." et par gange, i forbindelse med klik på knappen (dato nye først" under søgning i debatten og ved klik på: "debatter du deltager i".

Den er jeg også rendt i nogle gange på det seneste ...

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 09:18

Tak for al respons.

Jeg må væbne mig med mere tålmodighed kan jeg se. Men når man lige fanger noget der ser spændende ud - kan det jo KUN gå for langsomt. :-)

God uge til jer alle.

Søs

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:23

Amino har generalt altid kørt pisse langsomt :( sorry to say.

Det er ikke så længe siden vi fik restrektioner om at vi max måtte have 3 links i signaturen og at billeder der i ikke måtte fylde en skid, for så ville det hele blive bedre.

Problemet er bare at det kun hjælper meget kort tid så kører det langsomt igen.

Amino burde droppe ASP.NET gå igang med at få sitet lagt over i PHP. På den måde kan de få siden til at køre på Linux og derved forbedre performance på webserverne.

Windows er bare ikke bygget til afvikling af store websider.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)