Pas på med at overdrage facebook sider, du kan som modtager af siderne risikere at blive lukket fra Facebook og miste alle siderne.. Just saying. |
Underholdningsportal med indtjening på over 15.000,- om måneden sælges
Men går jeg ud fra i er klar over allesammen. Har haft mine i over et år uden problem. |
Der er en rimlig stor risiko forbundet med facebook-sider... Derfor kan det være smart at have dem fordelt på flere profiler :) - Alexander Baandrup Larsen |
Hvis man er interesseret i mere info og har et fornuftigt bud, er man mere end velkommen til at ringe til mig på 3190 0090. Kan træffes idag til kl 22.00 og i morgen, efter kl 16.30. MVH |
Hmm jeg kunne godt være interesseret i siden. Derudover har Jeg en bil fr 2009 jeg sælger hvis det kunne være interessant. Har du mulighed for evt at smide dit nunner i en pm eller ringe på 24262601 |
Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Hej Andreas Har smidt dig en PB med nr. Kan ikke komme igennem til dit desværre.
|
Det er da super at arbejde 20 minutter hver time og tjene 120.000 kroner per måned, hvis man arbejder 20 minutter hver time hver dag i otte timer. Hvis det er seriøst og kan dokumenteres, så er der købere her. Hilsen, Robert |
Du har misforstået lidt her, he hé. Det er tyve min om dagen for at tjene de 15000 om måneden. Mvh |
Mere arbejde, det hele kan jeg dokumentere. Men hænger ikke sammen sådan som du har slået det op. Desværre :-) |
Jamen, hvis du kan dokumentere det, så kan jeg arrangere et møde mellem dig og min partner i Danmark for at ordne detaljerne. Hilsen, Robert |