Hej Aminoer, Som overskriften lyder: Kan E-conomic skirve adresselabels ud på en labelprinter, og hvordan gør man? Mvh Chris Nielsen |
Hej hej, findes der ikke en App som gør det? det mener jeg :)
Hej hej, findes der ikke en App som gør det? det mener jeg :) |
Det var så lidt, det er min gode ven Jakob som har lavet den, så hvis du har brug for en lille rettelse i den, så kan han nok også klare det for dig. |
|
Hej, Hvis andre skulle have interesse går jeg næsten ud fra det er APP fra NGG International - adresselabels? JJN: Hvis du mener din APP kunne give andre gavn også, skal du være velkommen til at hive fat i os, vi smider der gerne op på vores hjemmeside under APPs - se mere om hvordan du bliver APP partner her. mvh |
Som steffen korekt skriver så har vi en lille app der kan skrive addresse labels ud , dog kan den pt kun kører på en type printer, så denne skal man nok tilkøbe også for at bruge vores løsning. |
Hej Ved der er flere der har efterlyst en label printer løsning til e-conomic. eKontoret har udviklet en løsning, der gør det muligt at udskrive adresse labels og vare labels ud fra e-conomic, SAMT automatisk genere adresse og/eller varelabel når der laves en faktura i e-conomic. Interesserede er velkommen til at kontakt mig på naj@ekontoret.dk eller 2222 0011. Mvh Niels Anker Johnsen |