Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker flere besøgende fra google..

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 03:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lav reklame i din lokal avis på dba.dk /

Der er  ca 500 millioner url i Dk alene.  og ca 80 af alle hjemmeside få ikke over 10 besøg om dagen

nu tænker jeg ikke på top 500 virksomheder,   som har råd til reklame   de får Direct hit

uden om søgemaskinerne,  fordi du kender deres navn   eks...

Du går jo ikke på goole.dk når du skal på dr.dk eller jonindex.dk eller tv2.dk bold.dk

det er en url du kender per navn og derfor for de Direct hit    

Lav al den Reklame du kan til den billigste penge smykker så ville jeg prøve DBA lav en plus annonce koster 500 kr for 8 - 6 uger  har prøvet det og det laver penge/hit.

Alle taler om SEO men, Pas på at du ikke bliver snydt seo er lang fra penge i banken.

En ting mere har set din hjmmeside er sku ikke for go / start med et ny design.

Der er så mange så får en webshop hos dan-domain, Scan-Net eller Dana-web

Det er selvfølge en nem løsning men så får du også bare en dårlig webshop Rent seo-mæssigt / .

hvis jeg skulle starte en web shop ville jeg nok tag en Magento eller bygge en Wordpress-shop

Magento og wordpress er en open-source / så man kan kode hvad man vil have af løsning, og Magento har et hav af moduler - PBS Post Danmark m.v.

Dan-domain dana-web og scan-web etc. er et låstwebshop system, så det er bare det, kun en amatør ville vælge en låst web-shop som Dan-Domain Scan-Net

Magento er en open-source / så vi kan kode hvad vi vil have af løsninger i vores webshop, og magento har et hav af moduler PBS post Danmark m.v.

google kender også en magento webshop fra starten den ved hvordan en magento webshop er sat sammen når det skal indeksere din side (SEO/Kode - mæssigt)  , google kender nok ikke Dan-domain eller DANA-WEB.   

Magento har over en million webshop derude

eks på en Dan-domain webshop http://www.bd-store.dk/shop/frontpage.html    /    hos mig hopper siden fra venstre side ind til medten når jeg skifter menu    ---->  fedt / fed shop.

En ting mere end magento webshop  er gratis  www.magentocommerce.com/

IT expert i mere end 20 år. / 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:54 | Låst

Senior Campaign Consultant:
Du går jo ikke på goole.dk når du skal på dr.dk eller jonindex.dk eller tv2.dk bold.dk

Jeg antager, du mener google.dk? I så fald er også den linje i dit indlæg sludder fra ende til anden (klik på grafikken for at se det hele):

Der er så mange så får en webshop hos dan-domain, Scan-Net eller Dana-web

Det er selvfølge en nem løsning men så får du også bare en dårlig webshop Rent seo-mæssigt / .

Men DanDomain shops har det med at besætte topplaceringerne i Google på rigtig mange konkurrenceprægede søgninger. Hvordan kan det være, når de er så dårlige?

eks på en Dan-domain webshop http://www.bd-store.dk/shop/frontpage.html    /    hos mig hopper siden fra venstre side ind til medten når jeg skifter menu    ---->  fedt / fed shop.

Det er da skidt, at 20 år som IT ekspert ikke har lært dig at lave et link, der virker. Mon det kan være en del af forklaringen på, du har så dårlige erfaringer med SEO?

Jeg er i øvrigt medejer af den shop, du ikke kunne finde ud af at linke til: http://www.bd-store.dk/shop/frontpage.html, og du har ganske ret i, at den har en bug, der får den til at "hoppe" ind fra højre side (det er den side, hvor din tommelfinger sidder til venstre). Men kan du ikke lige bruge dine 20 år som IT-ekspert til at forklare, hvordan det påvirker shoppen i forhold til SEO?

google kender også en magento webshop fra starten den ved hvordan en magento webshop er sat sammen når det skal indeksere din side (SEO/Kode - mæssigt)  , google kender nok ikke Dan-domain eller DANA-WEB.   

Kan du kaste lidt lys over, hvad du mener, det betyder? Altså at Google ikke skulle "kende" shops fra DanDomain, ScanNet m.fl.?

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 05:13 | Låst

en ting jeg kan sige om en DANDOMAIN webshop er at url´er til produkterne er låst 

http://www.bd-store.dk/shop/inebrya-men-42c1.html

http://www.bd-store.dk/shop/deep-reconstructor-mask-583p.html

http://www.bd-store.dk/shop/total-volume-%96-613p.html

Total go SEO Prøv lige og se disse url´er,   ---> deep-reconstructor-mask-583p.html

583p.html eller 42c1.html i url´en

Det må jeg nok sige de ser sku pro ud de url´er og så er de låst, med et tal i url´er

eEn Magento eller wordpress-shop  har det der man klader url re-write  ---> så en url ville se sådan ud http://www.bd-store.dk/shop/deep-reconstructor-mask.html

Men det ved sådanne en seo person som dig alt om :-) ikke

du har nok rat Wordpress og Magento og google - kender ikke hinanden så godt.

De der 50 millioner wordspress blogs

Husk lige at 200.000 Søninger på en side som tv2 ikke er ikke så mange

Taget i betragtning af antal besøg,  de har ca 19 millioner besøg per mdr

at din side hopper fra sideen ind på midten har da ikke en skid med seo og gøre  - det er bare ikke så fedt vel

du er så klog :-()

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:34 | Låst

Men hvorfor outranker både bd-store og mange, mange andre DanDoamin shops så de konkurrerende shops? Det glemte du at svare på.

Og nej - jeg er ikke så klog. Derfor spørger jeg dig, om ikke du kunne kaste lys over, hvorfor DanDomain shops gør det så godt i søgeresultaterne?

Og jo - det ville da være en herlig lille detalje, hvis URL'erne var frie i DanDomainshoppen - ingen tvivl om det. Jeg tror såmænd også, det kommer. Men det ændrer jo ikke ved virkeligheden - og derfor spørgsmålet:

Hvorfor klarer DanDomain shops sig så fremragende i Google, når Google ikke kender dem, og når de er så dårlige i forhold til SEO?

Du glemte også at svare på, hvilken indflydelse i forhold til SEO det har, at bd-store.dk laver det hop sideværts ved indlæsning af siden?

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 05:46 | Låst

jeg ved bare at en side som hopper rundt et sku ikke fedt seo eller ikke seo

jeg ved ikke hvor godt dandomain webshop kalar sig på google,  gør du det og hvordan ved du det.

Du har en 1 shop eller hvad,  kan du ikke hjælpe mig med hvordan finder ud af hvordan dandomain klar sig godt,   skal jeg kigge på alle url´´er på google eller hvad ?

jeg ved bare at magento er total populær i hele verden, og så er det open source så køre :-)

Du klader det en bug  så for du lidt hjælp auto center :-)

Centering: Auto-width Margins

body {
	margin:50px 0px; padding:0px;
	text-align:center;
	}

#Content {
	width:500px;
	margin:0px auto;
	text-align:left;
	padding:15px;
	border:1px dashed #333;
	background-color:#eee;
	}
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:59 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

jeg ved bare at en side som hopper rundt et sku ikke fedt seo eller ikke seo

Tråden her handler om SEO, og tråden er placeret i det forum, der hedder "Søgemaskineoptimering". Overskriften er endda "Ønsker flere besøgende fra Google". Men nej - det er ikke fedt, og der er en løsning på vej (som intet har at gøre med den stump style, du har indsat i øvrigt).

jeg ved ikke hvor godt dandomain webshop er på google  gør og hvordan ved du det.

Fordi jeg arbejder med SEO - og derfor ser jeg, hvad de kan. Nogle gange er det kunder, der har en DanDomain shop, jeg arbejder for. Det giver mig en smule viden. Andre gange er det mine kunders konkurrenter, der har DanDomain - og det giver også en smule viden. Og så bruger jeg google.dk - det kan du også gøre og ved selvsyn konstatere, at de klarer det ganske glimrende. Sådan ved jeg det ;-)

For lidt siden skrev du, at DanDomain m.fl. ikke duede i forhold til SEO - nu skriver du, at du ikke ved, hvor godt de gør det. Er du lidt forvirret?

Du har en 1 shop eller hvad,  kan du ikke hjælpe mig med hvordan finder ud af hvordan dandomain klar sig godt, 

Jeg har én shop selv, ja. Og jeg har lavet SEO for omkring 50-60 andre DanDomain shops, omkring 25 Magento, et par håndfulde Presta, omkring 50 ScanNet shops samt en hulens masse håndbyggede, Det giver også en smule viden - jeg har arbejdet med det her siden årsskiftet 98/99.

jeg ved bare at magento er total populær i hele verden, og så open source så køre :-)

Magento er - rigtigt sat op - fremragende. Men det gør jo ikke, at andre dermed er dårlige.

Jeg kan ikke gennemskue, om du er så negativ, fordi jeg afslørede dig i at stjæle mine tekster for ikke så længe siden, eller om du virkeligt tror på, hvad du skriver her. Jeg sidder og spørger mig selv, hvorfor jeg spilder tid på dig, og indtil nu er det egentlig for at undgå, at de sindssygt mange søde og dejlige Aminoer hopper på det vrøvl, du skriver. Men ved eftertanke tror jeg faktisk ikke, de gør det. Og det fører til et forslag fra mig: Lad os lade den tråd få fred for dig og mig. Jeg er nok ikke den rigtige modtager af dine guldkorn alligevel - og jeg tvivler på, at hverken du eller jeg egentlig bidrager konstruktivt til denne tråd.

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 06:31 | Låst

Kære ven

Hopper på nej min ven,  man skal da bare kig på din siden

Det holder ikke med en side som hopper og url med tal og det skal kom komme dandomain webshop har 8 år på bagen

når så siger vi at dandomain er super god

håber ikke du lave sådanne ting for dine kunder.   - en bug  og centre en hjemmeside  det må sku da være det nemmeste i verden

og brug dba.dk til reklame

ok alle  Amino vis mig jeres  google analytics    så lad os se hvor mange besøg i har

jeg har sku ikke så maget erfaring med google og CCS og HTML og det der server ting ved ikke

The Apache HTTP Server Project   ja det det er en go web server :-)

nu har jeg bare været med før internet kom til 

man du har nok rat igen,  jeg ved ikke en skid om google og html og CSS og SEO

[:-)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:36 | Låst

håber ikke du lave sådanne ting for dine kunder. 

Vi laver ikke hjemmesider - så nej.

man du har nok rat igen,  jeg ved ikke en skid om google og html og CSS og SEO

Godt - så er vi enige.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

..

Så er det vist tid til at tage imod Rosenstands råd og stoppe. Debatten her i tråden drejede sig ikke om dig. Trådstarter ønskede flere besøgende fra Google. Det er der kommet nogle svar på. Så lad os stoppe her..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)