Sådan nu har jeg KUN 2 kategorier :) |
Lav reklame i din lokal avis på dba.dk /
Der er ca 500 millioner url i Dk alene. og ca 80 af alle hjemmeside få ikke over 10 besøg om dagen
nu tænker jeg ikke på top 500 virksomheder, som har råd til reklame de får Direct hit
uden om søgemaskinerne, fordi du kender deres navn eks...
Du går jo ikke på goole.dk når du skal på dr.dk eller jonindex.dk eller tv2.dk bold.dk
det er en url du kender per navn og derfor for de Direct hit
Lav al den Reklame du kan til den billigste penge smykker så ville jeg prøve DBA lav en plus annonce koster 500 kr for 8 - 6 uger har prøvet det og det laver penge/hit.
Alle taler om SEO men, Pas på at du ikke bliver snydt seo er lang fra penge i banken.
En ting mere har set din hjmmeside er sku ikke for go / start med et ny design.
Der er så mange så får en webshop hos dan-domain, Scan-Net eller Dana-web
Det er selvfølge en nem løsning men så får du også bare en dårlig webshop Rent seo-mæssigt / .
hvis jeg skulle starte en web shop ville jeg nok tag en Magento eller bygge en Wordpress-shop
Magento og wordpress er en open-source / så man kan kode hvad man vil have af løsning, og Magento har et hav af moduler - PBS Post Danmark m.v.
Dan-domain dana-web og scan-web etc. er et låstwebshop system, så det er bare det, kun en amatør ville vælge en låst web-shop som Dan-Domain Scan-Net
Magento er en open-source / så vi kan kode hvad vi vil have af løsninger i vores webshop, og magento har et hav af moduler PBS post Danmark m.v.
google kender også en magento webshop fra starten den ved hvordan en magento webshop er sat sammen når det skal indeksere din side (SEO/Kode - mæssigt) , google kender nok ikke Dan-domain eller DANA-WEB.
Magento har over en million webshop derude
eks på en Dan-domain webshop http://www.bd-store.dk/shop/frontpage.html / hos mig hopper siden fra venstre side ind til medten når jeg skifter menu ----> fedt / fed shop.
En ting mere end magento webshop er gratis www.magentocommerce.com/
IT expert i mere end 20 år. /