Ja så kom der endnu et at disse: "jeg har fået en fantastisk ide" indlæg. Jeg søger i første omgang et godt råd til hvordan jeg kommer videre med mit projekt. 7 Jeg har fået en ide indenfor software branchen, jeg tror kunne blive stor, naturligvis med det rette engagement, markedsføring og teknisk løsning. Jeg har desværre ikke de midler det kræver at ansætte programmører til at lave mit produkt, ej heller evnerne til selv at lave det tekniske. Når jeg hører Martin Thorborg fortælle om at Janus Friis brugte 4 år på at udvikle Skype, må jeg nok sige at det lyder som en ret stor udfordring, dog en udfordring jeg gerne tager op. Som jeg ser det har jeg følgende muligheder. 1. Finde en samarbejdspartner der kan lave det tekniske. Jeg tror dog ikke at en person er nok til projektet så der skal under alle omstændigheder bruges penge. 2. Finde en investor. Jeg tror det er umuligt at finde en investor der vil risikere den form for kapital der skal til for at udvikle et stykke software af denne kaliber (ud fra at det tog 4 år at lave Skype f.eks.) 3. Finde en udviklingsvirksomhed der vil investere den tid de skal bruge på projektet, mod en vis procentdel ejerskab. Hvad ville du gøre? Mvh. Kim Villefrance |
måske du kunne sælge ideen til dem der er klar til at lave den