Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstartring af webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg kun godt tænke mig at start en eller flere webshop"s op men da jeg ikke har så mange penge tænke jeg på dropshipping løsning hvad synes i om det er det en god ide og tjener man noget på det og en ting til kan man også nogen vare hjem til en og stå    

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:15

Hvad vil du sælge? :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:23

kamera, videokamera og tilbehør ind til videre  

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 14:41

Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig, du må gerne sende en mail på mof@ewebsystems.dk så kan du få et login til din egen shop og prøve om der er noget for dig. Vi har også gratis adwords rabatkoder med i pakken. Opstart 0 kr

Go weekend

Se shopløsninger på http://www.ewebsystems.dk/webshop

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:49

er det gratis eller skal jeg betale lidt 

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 17:06

Tænker du på shoppen, oprettelsen eller adwords?

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:39
På shoppen og oprettelsen
Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:15

Hej, angående det tekniske aspekt kunne du komme billigst i gang ved at oprette en en shop som kørte enten Opencart eller Prestshop - med PayPal som betalings gateway, de tar godt nok et lidt større cut af dine transaktioner, men helt klart den billigste opstart.

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 05:00

Itmanden:

Oprettelse: 0 kr
Adwords: 0 kr (værdi 400 kr)
Webshop: Fra 299 kr/md (3 pakkestørrelser)

Demo gratis i 30 dage som let kan forlænges hvis du ikke er helt færdig med opsætning og ellers ændres til en liveshop uden at starte forfra.

Morten

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:46

hej

jeg har et site mednavnet casio kameraer det kunne vi eventuelt lave en deal om at du kunne kore en shop pa mod vi laver en split deal

Billige seo pakker

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)