Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere læsere til dit nyhedsbrev med sociale medier.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når mine kunder tilmelder sig www.tursiden.dk , får de en bekræftelse pr. mail ( standardmail) fra Mailchimp.

Man kan lave en selv som bliver sendt istedet - det kan jeg bare ikke finde ud af :)

Der skal være en like/dele knap til Facebook i mailen.

Hvis du kan opsætte dette for mig, så send mig en mail på jesper@sliknet.dk , hvor jeg kan give flere specifikationer.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:39

Så fik jeg løst problemet her.

Man kan ikke lave sociale link i Mailchimp tilmeldingsmailen, men kan lave en Landingpage, og redirecte som vi har gjort her.

Du kan prøve processen her ved at tilmelde dig. ( du kan bare afmelde dig igen bagefter).

Tilmeld dig her

Ideen er jo at nogle ( forhåbentligvis) vil dele siden på facebook, og derved få gratis markedsføring og flere tilmeldte til nyhedsmailen. 

Jeg er endnu ikke helt tilfreds med teksten på Landingpage , så har du et godt forslag der får brugeren til straks "at dele" så sig endelig til.

Håber i selv kan bruge ideen til noget, og få flere tilmeldte læsere.

PS. de forskellige delelink kommer også i selve nyhedsmailen jeg sender ud.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:44

Ja, den landingsside sælger ikke særlig godt. Jeg opdagede slet ikke der var nogle mulighed for at dele det.

Først og fremmest - hvorfor skulle jeg dele det?

Det spørgsmål tror jeg er meget vigtigt. Jeg kan ikke se nogen grund til at skulle dele en side som denne. Det første jeg ser er "Book fly", "Book hotel" osv. At dele en købe side er ikke noget jeg plejer at gøre.

Af muligheder jeg ser:

• Bruge den typiske "du får en guide med 7 gode tips til bla bla bla", som er værd at dele
  • Gøre landingssiden langt mere værdi orienteret
  • Langt større "DEL NU HER!!!!!" knapper. 
  • En konkurrence hvor man skal dele. Det er dog ulovligt - og jeg anbefaler det ikke - men da 99% af alle der laver konkurrencer gør det anyway... Nå - jeg ville i hvert fald ikke gøre det

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:59

Lars Holdgaard:

Ja, den landingsside sælger ikke særlig godt. Jeg opdagede slet ikke der var nogle mulighed for at dele det.

Først og fremmest - hvorfor skulle jeg dele det?

Det spørgsmål tror jeg er meget vigtigt. Jeg kan ikke se nogen grund til at skulle dele en side som denne. Det første jeg ser er "Book fly", "Book hotel" osv. At dele en købe side er ikke noget jeg plejer at gøre.

Af muligheder jeg ser:

• Bruge den typiske "du får en guide med 7 gode tips til bla bla bla", som er værd at dele
  • Gøre landingssiden langt mere værdi orienteret
  • Langt større "DEL NU HER!!!!!" knapper. 
  • En konkurrence hvor man skal dele. Det er dog ulovligt - og jeg anbefaler det ikke - men da 99% af alle der laver konkurrencer gør det anyway... Nå - jeg ville i hvert fald ikke gøre det

Yes

Med hensyn til man vil dele er vel oftest ? "gratis ting" Eller hvor man har haft et merudbytte i forhold til det investerede ?

Altså "tip og tricks" m.m.

I dit tilfælde "læsertips" m.m.

Hvad med SEO en ? "læse om Thailand m.m.

http://www.amino.dk/forums/t/142176.aspx?PageIndex=2

Dette ligger "højt" på den organiske søgning, ,men hvad med dine egne bidrag ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S: For en maler er det vel tilng som "malertips" man evt. vil dele. Disse kunne så måske downloadet mod at læser tilmeldte sig nyhedsbrev, købte produkter m.m.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:06

Takker Lars

Enig - Knapperne er for små.

I stedet for 7 tips - tænkte jeg at jeg ville prøve med de 5 % rabat - men det kan godt være "nogle tips" er bedre ?

Egentlig ville jeg have givet en e-bog, men det kan jeg ikke lige overskue nu - det kommer måske senere.

Men jeg håber selvfølgelig folk vil dele, fordi de ser i værdi i sitet + måske kender nogen der kunne bruge rabat på noget leje ?

En ulovlig konkurrence har jeg ingen interesse i - så vigtigt er det ikke for mig med volume - langt mere kvalitet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:29

Hej Ib

Min gratis ting..  er jo ikke læsertips - men derimod et tilbud om 5% rabat ved leje.

Ved at tilmelde sig, kan man få 5 % rabat ved førest leje af bolig - alt det andet info, ligger gratis på siden.

Men det er nok ikke tydeligt nok , hvad man får ud af det, og hvorfor man skulle dele.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:39
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:23

@ Hej Jesper !

Ja den med gratis misforstod jeg. Det viser måske bare hvorlidt/længe "man" er på et site. Ofte meget kortere end i en fysisk butik, selvom man måske der også er inde som osser.

Call to action uhyre vigtige - "Store Røde/Grønne knappper"

Ja jeg synes din nye tekst er meget bedre. Kunne måske være endnu mere tydelig/større ? 

Men et landing page er der nok ligeså mange meninger om som der er mennesker til ?

Men på afvisningsprocenten i Analytic kan man jo se se de enkelte siders resultater.

Og i Kildebogaards blog hvormnange der falder fra på vej mod kurven. Det er tankevækkende.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24

jeg ville sætte fokus på google plus , facebook twitter lave disse logoer større og derved mere syndelig og sætte dem på alle siderne man kan dele ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:34
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)