Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige frække kostumer og sexlegetøj - Jeg mangler dropshipping der kan levere

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Fröhlich:

Har du prøvet lige syd for grænsen i tyskland? Mange internetbutikker er flyet til Flensburg pga billigere omkostninger og ikke mindst fragt da det er billigere at sende fra Tyskland og ind i Danmark i forhold til at bruge post Danmark direkte.

Om de lige har de produkter du søger ved jeg dog ikke...

Morten

nogle sider ser lovende ud og har også mere end de danske sider men jeg kan ikke lige se om det er engro dropshipping søgte med ord på google.de dropshipping Kostüme ,er der nogle der ved hvilken af alle de sider der dukker op der er mest mod engro salg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:13

Hej Mikael

Du er velkommen til at kontakte mig, jeg kan muligvis hjælpe dig. Smid mig en mail på ms@onlinefactory.dk med forventet antal daglige pakker så kan jeg generere en prisliste til dig.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 13:24

Hej Mikael

Vi har også integration til ELP lagerhotel i vores shop, jeg ved ikke om det har interesse da de jo ikke ligger inde med kostumerne men kun udsender dine varer for dig.

Du opbevarer dine varer hos ELP, som også står for udsendelsen til dine kunder, når du får en ordre via din webshop. Vores ELP integration gør det nemt at drive en webshop, ordredata sendes automatisk til ELP's lagerhotel, som herefter pakker og sender varen. 

Se mere om vores ELP her

Mvh

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:13

Hej Mikael.

Vi har over 400 frække kostumer og corsager i vores sortiment og laver også dropshipping aftaler.

kontakt mig for yderligere info.

Http://gozmo.dk - kostumer & kostume tilbehør

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:16

Hejsa. 

Tjek www.dear-lover.com

/ Uffe Kjær

indehaver www.mpix.dk

Fra Mesinge
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:53

Mikael christiansen:
det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt

Hej Mikeal

JMed hensyn til fragt UK oplevede jeg dette da jeg købte en luftmassemåler til min bil. Prisen var ialt 280 kr heraf var de 3 pund fragt altså ca. 27 kr.

Returvare er  selvfølgelig et problem hvis det da skal tilbage til UK og Ikke dig!

Lars

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:02

schantz:

Mikael christiansen:
det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt

Hej Mikeal

JMed hensyn til fragt UK oplevede jeg dette da jeg købte en luftmassemåler til min bil. Prisen var ialt 280 kr heraf var de 3 pund fragt altså ca. 27 kr.

Returvare er  selvfølgelig et problem hvis det da skal tilbage til UK og Ikke dig!

Lars

det lyder dog ikke så slemt men jeg har ikke set uk shops med strip tøj kun shop fra USA , der findes enkel nogle der levere stripper tøj der 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:09

Mikael christiansen:

det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt , så der mangler jeg et dansk lager

de kan nok ikke ret tit levere dopshipping indenfor 1-3 hverdage fra England til Danmark

jeg kunne ikke se om de levere dropshipping til Danmark med de vil ikke kunne levere indenfor 3 dage ret tit tror jeg til Danmark

Jeg køber en hel del tøj til privatbrug i England, og fragten er typisk 6-12 euro alt efter mængden. Leveringstiden til Tyskland er ofte kun 1-3 dage alt efter fragtfirma...

Så du kan sagtens holde levering til DK under 4 dage...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:09

Uffekjær:

Hejsa. 

Tjek www.dear-lover.com

/ Uffe Kjær

indehaver www.mpix.dk

sendt pm jeg håber på svar jeg leder stadigvæk efter dropshipping , det skal dog ikke kun være frækt det skal også være stripper kostumer jeg leder  over alt om det findes og det skal også gerne kunne holde 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:15

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt , så der mangler jeg et dansk lager

de kan nok ikke ret tit levere dopshipping indenfor 1-3 hverdage fra England til Danmark

jeg kunne ikke se om de levere dropshipping til Danmark med de vil ikke kunne levere indenfor 3 dage ret tit tror jeg til Danmark

Jeg køber en hel del tøj til privatbrug i England, og fragten er typisk 6-12 euro alt efter mængden. Leveringstiden til Tyskland er ofte kun 1-3 dage alt efter fragtfirma...

Så du kan sagtens holde levering til DK under 4 dage...

vis det skal være stripper tøj bliver det USA hvad jeg kan se , alle uk shop er kun frækt tøj hvad jeg kan se, der er visse krav til dette shows tøj og det er holdbarhed, velkro med mere de skal overholde vis det skal være stripper tøj 

dansk syerske de er desuden ikke billige når de om syere tøj der ikke er parat til shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)