Har du prøvet lige syd for grænsen i tyskland? Mange internetbutikker er flyet til Flensburg pga billigere omkostninger og ikke mindst fragt da det er billigere at sende fra Tyskland og ind i Danmark i forhold til at bruge post Danmark direkte.
Om de lige har de produkter du søger ved jeg dog ikke...
Morten
nogle sider ser lovende ud og har også mere end de danske sider men jeg kan ikke lige se om det er engro dropshipping søgte med ord på google.de dropshipping Kostüme ,er der nogle der ved hvilken af alle de sider der dukker op der er mest mod engro salg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du er velkommen til at kontakte mig, jeg kan muligvis hjælpe dig. Smid mig en mail på ms@onlinefactory.dk med forventet antal daglige pakker så kan jeg generere en prisliste til dig.
Vi har også integration til ELP lagerhotel i vores shop, jeg ved ikke om det har interesse da de jo ikke ligger inde med kostumerne men kun udsender dine varer for dig.
Du opbevarer dine varer hos ELP, som også står for udsendelsen til dine kunder, når du får en ordre via din webshop. Vores ELP integration gør det nemt at drive en webshop, ordredata sendes automatisk til ELP's lagerhotel, som herefter pakker og sender varen.
eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.
det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt
Hej Mikeal
JMed hensyn til fragt UK oplevede jeg dette da jeg købte en luftmassemåler til min bil. Prisen var ialt 280 kr heraf var de 3 pund fragt altså ca. 27 kr.
Returvare er selvfølgelig et problem hvis det da skal tilbage til UK og Ikke dig!
Lars
Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder
det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt
Hej Mikeal
JMed hensyn til fragt UK oplevede jeg dette da jeg købte en luftmassemåler til min bil. Prisen var ialt 280 kr heraf var de 3 pund fragt altså ca. 27 kr.
Returvare er selvfølgelig et problem hvis det da skal tilbage til UK og Ikke dig!
Lars
det lyder dog ikke så slemt men jeg har ikke set uk shops med strip tøj kun shop fra USA , der findes enkel nogle der levere stripper tøj der
det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt , så der mangler jeg et dansk lager
de kan nok ikke ret tit levere dopshipping indenfor 1-3 hverdage fra England til Danmark
jeg kunne ikke se om de levere dropshipping til Danmark med de vil ikke kunne levere indenfor 3 dage ret tit tror jeg til Danmark
Jeg køber en hel del tøj til privatbrug i England, og fragten er typisk 6-12 euro alt efter mængden. Leveringstiden til Tyskland er ofte kun 1-3 dage alt efter fragtfirma...
Så du kan sagtens holde levering til DK under 4 dage...
sendt pm jeg håber på svar jeg leder stadigvæk efter dropshipping , det skal dog ikke kun være frækt det skal også være stripper kostumer jeg leder over alt om det findes og det skal også gerne kunne holde
det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt , så der mangler jeg et dansk lager
de kan nok ikke ret tit levere dopshipping indenfor 1-3 hverdage fra England til Danmark
jeg kunne ikke se om de levere dropshipping til Danmark med de vil ikke kunne levere indenfor 3 dage ret tit tror jeg til Danmark
Jeg køber en hel del tøj til privatbrug i England, og fragten er typisk 6-12 euro alt efter mængden. Leveringstiden til Tyskland er ofte kun 1-3 dage alt efter fragtfirma...
Så du kan sagtens holde levering til DK under 4 dage...
vis det skal være stripper tøj bliver det USA hvad jeg kan se , alle uk shop er kun frækt tøj hvad jeg kan se, der er visse krav til dette shows tøj og det er holdbarhed, velkro med mere de skal overholde vis det skal være stripper tøj
dansk syerske de er desuden ikke billige når de om syere tøj der ikke er parat til shows