Hej alle aminoer. Jeg blev henvist af en ven, som fortæller mig, at dette er det rigtige sted at spørge. Jeg driver til daglig en restaurant og vi er for øjeblikket ved at udvide, således vi nu også tilbyder muligheden for at bestille mad til frokost (henvendt skoler&erhverv). Jeg søger derfor en leverandør til vores hjemmeside. Hjemmesiden i sig selv skal være uhyggelig simpel. Man indtaster simpelt uddannelsesinstitution/firma, hvorefter man bliver sendt videre til menuen når man har valgt hvad man ønsker indtaster man simpelt sine dankortoplysninger og foretager betaling, hvorefter madvarerne vil blive leveret til døren klokken 12:00. I samme omgang søger jeg et bud fra en grafiker, som vil give sig i kast med at lave et nyt og rigtig fedt menukort til os. Skriv her i debatten eller send en privat henvendelse - så finder vi ud af noget :-) |
Jeg har nu modtaget et par henvendelser i privatbesked.
Hvis der er flere der ønsker at byde ind er I mere end velkomne endnu. Bemærk venligst, at vi ikke udelukkende vælger vores leverandør baseret ud fra pris, men i høj grad også på referencerne :-)