Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frokostudbringer søger et tilbud på en hjemmeside+menukort

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg blev henvist af en ven, som fortæller mig, at dette er det rigtige sted at spørge.

Jeg driver til daglig en restaurant og vi er for øjeblikket ved at udvide, således vi nu også tilbyder muligheden for at bestille mad til frokost (henvendt skoler&erhverv).

Jeg søger derfor en leverandør til vores hjemmeside.

Hjemmesiden i sig selv skal være uhyggelig simpel.

Man indtaster simpelt uddannelsesinstitution/firma, hvorefter man bliver sendt videre til menuen når man har valgt hvad man ønsker indtaster man simpelt sine dankortoplysninger og foretager betaling, hvorefter madvarerne vil blive leveret til døren klokken 12:00. 

I samme omgang søger jeg et bud fra en grafiker, som vil give sig i kast med at lave et nyt og rigtig fedt menukort til os.

Skriv her i debatten eller send en privat henvendelse - så finder vi ud af noget :-)

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:57

Jeg har nu modtaget et par henvendelser i privatbesked.

Hvis der er flere der ønsker at byde ind er I mere end velkomne endnu. Bemærk venligst, at vi ikke udelukkende vælger vores leverandør baseret ud fra pris, men i høj grad også på referencerne :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:51

Hvis jeg havde en restaurant, havde jeg gjort det samme.

Det kunne være fedt, at tage kontakt til en kontaktperson i hver klasse (hvis dette ikke er for besværligt) og fortælle om konceptet til eleven. Herefter står i for at sælge dem en billig mikroovn (fx fra føtex eller lignende) og i aflevere maden inden 11:50 fx hvor de fleste har pause, og de elever der vælger at bestille, kan så varme maden, i den mikroovn ihar solgt dem. Blot en idé :-) Man kan godt lbive træt af kantine mad i længden, men omvendt også være træt af at stå i kø til frikvarteret er omme, i det lokale pizzaria, fordi alle andre på skolen har samme ide Skype-Wondering

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:05

blot lige til orientering..

hvis ikke der er "mere" indtastning end blot at vælge et uddannelsessted

kan de blive misundelige når de opdager at der er forskellige priser på maden - hvis du altså har det ;)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:06

Ma92bj:

Hvis jeg havde en restaurant, havde jeg gjort det samme.

Det kunne være fedt, at tage kontakt til en kontaktperson i hver klasse (hvis dette ikke er for besværligt) og fortælle om konceptet til eleven. Herefter står i for at sælge dem en billig mikroovn (fx fra føtex eller lignende) og i aflevere maden inden 11:50 fx hvor de fleste har pause, og de elever der vælger at bestille, kan så varme maden, i den mikroovn ihar solgt dem. Blot en idé :-) Man kan godt lbive træt af kantine mad i længden, men omvendt også være træt af at stå i kø til frikvarteret er omme, i det lokale pizzaria, fordi alle andre på skolen har samme ide Skype-Wondering

Du har ikke tænkt over at der kommer kø ved microovnen? Et pizzariaet har bedre kapacitet end en microovn.

Jeg tror at han mener at det enten kommer varmt, eller at det er kolde retter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Hej med dig :-)

I kan høre Menu Italiano ad, de skulle lave noget fantastisk mad, det kan da også være de laver mad til frokoster.

http://www.menu-italiano.se/chi-siamo/index.php

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:21

Det var en idé til ham. Selvfølgelig mener han at det enten kommer varmt eller koldt. Men det umuligt at bringe varm mad til alle omkring frokost, så vil jeg hellere have kold mad til tiden, som jeg kan varme.

VI har tidligere haft mikroovn i klassen, der er lidt kø, men så er det heller ikke værre, hver ret skal jo kun have 2-4 minutter. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:30

Ma92bj:

Det var en idé til ham. Selvfølgelig mener han at det enten kommer varmt eller koldt. Men det umuligt at bringe varm mad til alle omkring frokost, så vil jeg hellere have kold mad til tiden, som jeg kan varme.

VI har tidligere haft mikroovn i klassen, der er lidt kø, men så er det heller ikke værre, hver ret skal jo kun have 2-4 minutter. 

Et tænkt eksempel:

2-4 min x 20 elever = 40-80 minutters ventetid for den sidste. Med andre ord, så skal den uheldigste i klassen risikere at vente i op til 1 time og 20 minutter på varm mad. Hvor har man så lange frikvarterer henne?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:35

Det er med sikkerhed, ikke alle elever der vælger at købe og bestille udefra. Vi snakker måske 2-5 fra hver klasse. Nogen har selv madpakke med, og andre vil måske hellere købe fra kantinen. Og hvis man har en mikroovn pr klasse, er det 10-20 min man skal vente. 

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:45

Ma92bj:
Men det umuligt at bringe varm mad til alle omkring frokost, så vil jeg hellere have kold mad til tiden, som jeg kan varme.

Ahh det passer så ikke. Vi er mange der leverer mad til mange forskellige firmaer indenfor kort tid, og det kan blandt andet lade sig gøre vha. varmekasser.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)