Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate erfaringer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Prøver at indhente informationer på hvor prompte udbetalinger falder fra de forskellige affiliate netværk til en ny side jeg er igang med at udarbejde.

Så hvis du intet har imod det ville jeg gerne høre ved hvilke netværk du har modtaget betalinger fra en måned. Om du har modtaget dine penge d 15, 16, 17 osv.

Pm er også okay.

Informationer jeg mangler mest ligenu er fra euroads.

Tak for hjælpen

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Udbetalingsdatoen er ikke det vigtigste, det handler mere om hvorvidt netværket først udbetaler, når de har fået betaling fra annoncøren og hvor lang betalingsfrist annoncøren har.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:54

De bedste til at udbetale efter min erfaring når vi snakker til tiden og udbetalingsgaranti er Guava Media.

De udbetaler selvom de ikke har fået penge fra annoncøren og overfører altid senest den 7. i måneden hvilket altså er en uges tid før alle andre..

2 vigtige ting at have med i tankerne....

[Affiliate link fjernet af moderator]

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos flere andre netværk kan du kigge efter, om programmet er prepaid, så kommer indtjeningerne med på næste udbetaling.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:58

Minduser: husk nu er det er mod amino`s regler at smide affiliatelink ind, ja er vel heller ikke tilladt hos netværket

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:59

Det er rigtigt som Nikolaj siger. Nogle netværk kan først betale, når de selv har fået betaling fra deres kunder. Nogle kunder betaler forud, og dermed kan du selvfølgelig få pengene hurtigere.

Jeg har kun erfaringer med Mikkelsen Media og TradeDoubler, og begge steder har jeg altid fået pengene til tiden. Jeg arbejder for sidstnævnte netværk nu, men du kan finde anbefalinger af dem i mit navn, som går helt tilbage til 2010, hvor jeg arbejdede mere seriøst med affiliate marketing.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 11:03

Guava eller Orvillemedia, Repaymedia alle tre gode stærke og tillidsvækkende gode netværks :).

Har ikke haft nogen problem med nogen af disse :).

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hos Partner-ads kører vi med 100% forudbetaling, da det er vigtigt at affiliate partnerne får det de har optjent.

Vi udbetaler i starten af måneden, dvs. den 1.-3. :-)

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:13

KRASMUS:
Prøver at indhente informationer på hvor prompte udbetalinger falder fra de forskellige affiliate netværk til en ny side jeg er igang med at udarbejde.

Jeg kan oplyse at vi hos Orville Media altid udbetaler senest den 15ende, det er endnu ikke sket og vil aldrig ske at en publisher modtager sin penge senere end den dato, tit har de fået mellem den 10 og 14ende bare for at være helt sikre:-)

Yderligere har vi selvfølgelig betalings garanti. Hvis en annoncør ikke betaler har vi jo alvet en fejl vundering ved at give denne kredit og det kan vi da bestemt ikke straffe vores medier med..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)