Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Checkliste ved opstart af webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Håber der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig angående checkliste og hvad man skal have afklaret inden start af webshop.

Lige pt bruger jeg min tid på leverandørene.

Hvad skal jeg eller have styr på?

Mvh Mathias Tryk.

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 22:46

op

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 22:59
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:59

jeg har lige lavet min webshop www.oproad.dk og er selv lige begyndt, så vil da gerne prøve at sige hvad jeg har gjort

- webshoppen (selvfølgelig) jeg har lavet min selv via shopify
- domæne som skal peges mod din udbyder af webhotel - jeg har købt ved dandomain hvor jeg så også har købt DNS pegning

- du skal have betalingsmodul - jeg bruger ePay som koster 99 kr månedligt og 399 kr oprettelse + moms.
- aftale med nets hvis du skal modtage dankort - koster 250 kr i oprettelse og 1000 kr årligt. internationale kort koster 3500 kr i oprettelse og 1000 kr årligt - alternativ er paypal.
- du skal have dine leverandører på plads som jeg kan høre du er igang med.

- så er der alt det med SEO og markedsføring, men det kan komme efter du har lavet din webshop og er kommet igang.

Men først og fremmest skal du finde ud af, om du tror dit produkt kan sælges og om du kan komme ud til din målgruppe.

Oliver
OP Road.

PS. håber du kunne bruge nogle af disse ting - det var i hvertfald lige hvad jeg kunne komme på. der er sikkert mere 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 23:49

Tak for svarene! 

Dem kan jeg bruge til noget.

De bedste hilsner Mathias.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:41

Og så er der nogle krav (e-handelsloven, købeloven mv) til at du skal oplyse fx Handelsbetingelser og oplyse om priser mv. på websitet. Ligesom CVR, adresse, mail mv. skal fremgå tydeligt. Googl det :-)

Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:24

Har kigget på http://web-konsulenten.dk/2010/10/tjekliste-til-opstart-af-webshop/ 

Men har dog lige lidt spørgsmål aligevel... :-)

Min plan var at starte en en lille webshop op via " dropshipping" princippet, da den ikke skal være min primære indkomst kilde. ( til at atsrte med)

1. Skal jeg moms registreres ?
2. Hvis ja, kan jeg så bruge samme cvr nr til flere webshops??
3. mht DK kort indløsnings aftale, kan jeg bruge samme indløsnings aftale til flere webshops, eller skal der oprettes en indløsnings aftale til hver shop??

mvh
Lasse

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:21

1. Hvis du forventer at omsætte for over 50.000 Kr. Om året så skal du moms reg.

2. Du kan godt have flere shops på samme cvr nr.

3. Du kan have op til 6 shops tilknyttet hos NETs dankort aftale på samme konto.

4. Søger du et godt tilbud til din nye Webshop så se endelig vores pakke løsninger :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:27

Tak for svar.... mit problem pt er at jeg ikke har nogen ide om hvor meget min shop vil omsætte for??

Er du sikker på at jeg kan bruge samme indløsnings aftale til flere forskellige webshops, selvom det ikke omhandler samme produkter?

Du er velkommen til at kontakte mig på lasse123@gmail.com vedr tilbud på webshop

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:31

God tråd, som jeg helt sikkert skal nærlæse yderligere!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)