Hvis jeg nu skulle have en webshop, og den skal gerne være enkel, men også funktionel! Det skal være en webshop som sælger computere, og diverse tilbehør til den, noget i stil med www.sharkgaming.dk Den skal tilslutte sig de unge, og de ældre personer, så både noget som kunne tiltrække de unge samt de lidt ældre :). Hvad ville sådan en koste, og hvad info kunne i give?
Kan se du bare er 14 år - og tænker du nok derfor ikke ligger inde med flere tusinde kroner under madrassen. Derfor mener jeg du evt. bør overveje at kigge på følgende link: http://www.gratiseshop.dk Siden omhandler et gratis program der hedder magento. Det anvendes af mange som shop system. Og der er masser af guides og lignende på nettet - hvis du vil lære hvordan det virker etc. eller hvis du løber i problemer undervejs.
Tak for svaret - men det er ikke som sådan til mig selv, det er ikke ''mit'' firma, men mig som skal prøve at lave et. Min far har givet mig muligheden for det, at stå for hele firmaet så det var derfor :). Men stadigvæk tak for svaret!
Frisk forsøg. Tjek dog konkurrencen først. Computer hardware markedet er sindsygt presset i priser og sælger man ikke varen billigst, er svært at få bid hos kunderne. Med mindre man sælger noget andre ikke gør! Skille sig ud fra mængden.
Shop kan være en shopify shop. Magento. Prestashop osv. Alt efter ønsker og funktionalitet. Du kan evt kontakte mig for tilbud.
Vi vil skille os ud fra mængden, der er ikke særlig mange der kender det mærke af computere her, og det er det vi vil! Det skal frem så der kan komme noget mere salg på de maskiner :)!
- Men kan du ikke sende mig en mail om hvad der er fordele ogsådan ved det? på mads1805@hotmail.com
Hvis jeg nu skulle have en webshop, og den skal gerne være enkel, men også funktionel! Det skal være en webshop som sælger computere, og diverse tilbehør til den, noget i stil med www.sharkgaming.dk Den skal tilslutte sig de unge, og de ældre personer, så både noget som kunne tiltrække de unge samt de lidt ældre :). Hvad ville sådan en koste, og hvad info kunne i give?
- Mads
Vi kan lave en professionel webshop i Magento til 14.995,- men jeg vil også advare imod at begynde at forhandle med computer hardware. Fortjenesten er i bund til gengæld er der mange store konkurrenter :)
Hvis I kommer med et nyt brand, så husk at det er jer der skal løbe det i gang, hvilket kan være sindsygt hårdt. Det er lettere at sælge noget som folk allerede har et behov for og allerede søger efter i Google.