Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct mail efterfølgende opringning?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft sendt nogle direct mails ud til potientielle kunder, og har også meget meget positiv respons, men har stadigvæk en masse virksomheder, som ikke har svaret, kan man ringe til dem, og høre om de læst min mail, og om de ville være interesseret i mit tilbud.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 21:01

Hvis du har sendt dem som mails, så ville jeg nok undgå at følge op på det, da det lyder som en overtrædelse af markedsføringsloven. Hvis de er sendt pr. brev så ville jeg ringe til dem og følge op på brevet ja!

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:12

Ja jeg har også tænkt lidt på om der kunne være problemer med hensyn til lovgivningen.

Men har bare mange som ikke svare på mail, og ved ikke hvordan jeg skal få fat i disse potientielle kunder, jeg tilbyder dem gratis annoncering, og derfor sælger jeg ikke noget. Ved bare ikke helt hvordan jeg skal gribe det an.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:13

Mala:

Hvis du har sendt dem som mails, så ville jeg nok undgå at følge op på det, da det lyder som en overtrædelse af markedsføringsloven. Hvis de er sendt pr. brev så ville jeg ringe til dem og følge op på brevet ja!

Er direct mails ikke noget man pr. definition har tilladelse til at sende?

Hvis du har fået tilladelse til at sende en mail, - så skal du da klart ringe og følge op - så er det jo et varmt lead :-)

Hvis du derimod har udsendt din kampagne som alm. brev, så skal du ligeledes ringe til kunden - ellers er den dyre porto og den ru tunge efter alle de frimærker - spildt.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:20

Du må ikke sende salgsfremmende mail til virksomheder eller privatpersoner, uden du har fået tilladelse til det. Og så er det lige gyldig om det er direct mails...  

Men hvis du nu havde ringet til et firma, og fået fat i deres marketingsmand, og fået en snak med han/hende, og spørger om du må sende dem et tilbud på email om dine ydelser/produkter.

Så er det ikke nogen ko på isen.

Når jeg får salgsfremmende email, uden jeg har givet til det, bliver de slettet.
De kunne i det mindste have taget telefonen og givet mig et kald, så kunne det jo ha være at de havde fået en kunde ud af det

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 12:34

Jeg tror lige vi skal have styr på noget her i debatten.

Direct mails er et engelsk udtryk, det bruges om salgsfremmende materiale fremsendt pr. post.

Direct mails må du sende til dem du vil, så længe de ikke er reklamebeskyttet (Kan slåes op på cvr.dk - Hvis du køber lister er de trukket fra)

E-mails må du aldrig sende uden opfordring eller accept på forhånd af modtageren. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)