Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheders leverandørlister

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har lige startet ny hjemmeside som sælger moderne og personlige accessories til målgruppen 16-25 år. Jeg som alle andre, vil gerne have afsat min produkter, og har derfor kontaktet en del virksomheder, som kunne have lyst til at sælge mine produkter igennem deres kæder. Svaret er næsten det samme hver gang, vi har desværre fast leverandørlister, som vi ikke må gå uden om. Se det er en lidt skidt situation, og jeg vil høre om der er nogle derude der har stået i sammen situation, eller bare har et råd til hvad man kan gøre i sådan en situation?

Er det bare at komme videre til de næste virksomheder, eller er der andre fif man kan benytte sig af?

Håber at hører fra jer

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:36
Dem du har snakket med er sikkert kæder, da de har disse faste leverandører og andet. Du vil nok have fordel af at tage kontakt til selve kernen (hovedkontoret), altså dem som står for at administrere indkøb og andet.

Men det er ikke altid lige let at komme ind hos de store steder, som virkelig kan afsætte en masse, når man selv er forholdsvis lille, men du kan jo altid prøve.

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:46
Hej Jesper

Ja det er rigtig, jeg har prøvet at få mail, tlf, fax eller andet, men det er direkte umuligt at få kontakt. Har du nogle ide om hvordan man kan få deres opmærksomhed, har stort set prøvet alt. Undtagen at stille op lige foran næsen på dem, måske man skulle prøve det..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:15
Dato: 12-05-2007 16:46:23
Forfatter: Renè Sørensen
Hej Jesper

Ja det er rigtig, jeg har prøvet at få mail, tlf, fax eller andet, men det er direkte umuligt at få kontakt. Har du nogle ide om hvordan man kan få deres opmærksomhed, har stort set prøvet alt. Undtagen at stille op lige foran næsen på dem, måske man skulle prøve det..

Ja, måske du skulle prøve at stille op foran næsen på dem. Tag nogle af de mest populære produkter med, opstil nogle tal og et par udregninger med hvad de kan tjene og vis dem evt. at der er et potentiale. Det vil også under alle omstændigheder virke lidt mere seriøst.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)