Så fik jeg lige en Google Notification om at mit navn var dukket op på internettet. Efter 5 minutters interview i sidste uge var jeg ikke sikker på at det ville blive brugt til noget - dog er det modsatte tilfældet.
Det er såmænd rart at se hvordan Amino debatterne kan sætte problemer ved iværksætteri under lup og at der faktisk er nogle med mediekanaler der kigger os over skulderen.
Denne artikel er skrevet på baggrund af et indlæg jeg lavede i sidste uge, og som der også blev diskuteret flittigt i af Aminos brugere. Well done!
fedt at se at nogle medier også lytter med på hvad der sker på amino, og sætter lidt fokus på nogle af tingene! og hold da op hvor må det være træls for folk med en mac! det er bare ikke iorden.. og da slet ikke svaret om at så må du skaffe dig en windows.. eller sidde og bøvle med at få den rigtige version af din browser installeret.. det er da langt fra alle der er så tekniske og kan finde rundt i det, heller ikke selvom der er en guide, det synes jeg er dårlig service fra skat... men god artikel! :D