Vi søger en der kan hjælpe os med at få lavet en app både til Android + iOS. Vores firma hedder Dansave backup. Vi står og skal snart til at relancere vores nye website som i kan se mere på www.dansave.dk/test og i den forbindlese vil vi også gerne kunne tilbyde en app løsning både til Android og iOS.
Kan i komme med et godt tibud? eller kender i nogle som kan lave disse app's som i kan anbefalle?
Hvilken funktionalitet skal app'en indeholde? Hvad er hensigten med app'en? Hos Snowhat.dk laver vi cross-platform apps ved brug af HTML5, og vi kan i mange tilfælde lave en billig løsning, hvis funktionaliteten ikke er voldsomt krævende!
Kunne i evt lave en app som kan fortælle hvem som ringer ligesom nummeruglen til android, der er et som hedder whoiscalling men det virker ikke i dk mere, vil rigtig gerne have sådan et program Michael
Kunne i evt lave en app som kan fortælle hvem som ringer ligesom nummeruglen til android, der er et som hedder whoiscalling men det virker ikke i dk mere, vil rigtig gerne have sådan et program Michael
Hej,
Det kan sagtens lade sig gøre til Android, til iOS er det desværre ikke muligt, og jeg er usikker på om det kan lade sig gøre til Windows Phone, men det kan jeg undersøge. Det er jo et helt nyt og spirende marked, på den nyt platform.
Send mig en mail dennis@woerk.dk med lidt mere information og evt. budget, så kan jeg vende tilbage til dig hurtigst muligt.