Da mine svigerforældres virksomhed skal rykke ud på adressen Korshøjvej 2, 4200 Slagelse, er jeg blevet lidt i tvivl om hvilket selskab jeg skal vælge at bruge til henholdsvis internet+fax og mobil telefoner. De vil rigtig gerne have det hele samelet hos en udbyder (pt har de tdc til det hele) men sagen er den at tdc kan kun levere en forbindelse der hedder 6/1 på adresse da de ikke gør sig i internet over radiopunkter og de vil ha 350.000 kr for at etablere fiber på adressen. Da forbindelsen kun skal bruges til 2 personer på kontoret samt, der skal kunne hentes tegninger og fotos på serveren fra bilerne ude i marken vil det jo nok være at skyde over mål. Ønske scenarie ville være at kunne få en forbindelse med 5mbit i upload hvor udbyderen også kan levere et nummer til deres fax og samtidig udebyde mobil telefoni (Uden at det er et internet der falder ud hele tiden) De har som sådan ikke noget imod at betale for kvalitet. Er der nogen herinde der har erfaringer med selskaber der kan tilbyde det hele i en pakke? har hørt Telia kan, men har også hørt meget skidt omkring dem. En anden løsning kunne være beholde tdc mobiler og bestille noget net fra skyline, men som sagt er de tilhænger af at have det hele samlet. Er der nogen af jer Aminoer der har siddet i samme sitiuation eller bare sidder inde med noget viden om dette eller generelt bare har en mening eller lidt info så vil jeg rigtig gerne høre fra jer. MVH Jimmy |
Tillader mig lige at bumpe en gang :-)