Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg mit brand attraktivt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nu over længere tid tænkt på hvordan man gør et brand attraktivt. Attraktivt nok til at ville fx. dele/share/like, købe produkter osv.

Jeg selv sidder med en webshop der sælger (for de fleste død kedelige) sikkerhedsskilte. Men jeg blogger også en hel del om sikkerhed og i sær brandsikring, det er bare svært at fremhæve når der også skal sælge produkter.

Hvordan kan tager man en ganske almindelig virksomhed, og krydre den til at blive .... ja attraktiv?

Der skal siges at jeg ikke er bange for at kaste mig ud i underlige ting, jeg har bare selv svært ved at finde lige nøjagtig det der gør mit brand attraktivt.

Nogle erfaringer? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:43

Du kan prøve at få tilladelse til at vise sekvenser af nogle af de utallige klip på Youtube hvor folk kommer til skade etc. Dernæst lave en facebook side med dagens/ugens "Der var nok en der kunne have brugt bedre skiltning?" video. Selvfølgelig med en afsluttende sekvens hvor du gør opmærksom på din webshop. 

Folk elsker at se andre komme til skade pga. dumheder, hvis du så gør siden mere åben end diverse spam/like jack sider, så kunne du nok godt få en del besøgende og likes på den baggrund. Geeked

Ved dog ikke om folk er villige til at lade dig vise sekvenser, men det er der jo kun en måde at finde ud af på :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:18

Hej Martin

God ide, som jeg vil bygge videre på, det kan ihvertfald fjerne fokus fra salg også kan jeg skrive fx. råd til førstehjælp m.m.,  samme indlæg :)

Takker!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)