Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestemmer jeg selv mine søgeord i adwords, hvis..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

..jeg har en side om sko og har adsense på den samme side ?

Det jeg mener er at jeg har en side med sko, hvor der så også er adsense reklamer på. Må jeg så godt lave kampagner på adwords der måske ikke er releteret til sko ?

Mine adsense reklamer omhandler jo sko, men de adwords kampagner der skal få besøgende til siden kommer så via f.eks hp computer som søgeord

jeg tænker ikke om det kan betale sig, men mere om man selv bestemmer sine søgeord når man benytter begge googles produkter (adwords/adsense)

På forhånd tak

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:07

Tillæg: Grunden til jeg spørg er jeg har en artikeldatabase med meget forskelligt indhold og mange artikler.

Det jeg tænker er hvis jeg laver en enkelt adwords kampagne til forsiden. Den skal så ramme alle mine undersiders indhold :)

Ved godt det er bedre og lave en kampagne til hver underside, men mere om man må eller ikke må

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:08

Det er imod retningslinjerne hos Yahoo, men vist ikke hos Google. Dog bliver det nogle dyre klik, da Google automatisk vurderer om både annonce og landingpage er relevant for søgningen, så det kan sjældent betale sig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:11

Hej Nicolaj

Det er også mere princippet i det :) Har slet ikke testet om det ville fungere..

Ved ikke om du fik mit sidste indlæg med også ?

men tak for svar

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:34

Det kunne betale sig for os hos Yahoo med en klikpris på 0.05€

CTR var elendig, men det var jo underordnet for os, da klikprisen hos Yahoo ikke er afhængig af CTR. Yahoo fik dog hurtigt stoppet os og lukkede faktisk vores daværende konto efter den anden advarsel Smile

Selvom Yahoo ikke er så brugt, så kan der stadig genereres rigtig meget trafik, hvis man benytter søgeord som hotmail, youtube, facebook etc.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:39

Okay jamen har også kørt med det via adwords, men det var så ikke adsense der var brugt til det, men affiliate kampagner, som rent faktisk også lå til den rigtige side :)

............................

Har iøvrigt efter jeg lige prøvede at sætte en kampagne op fået auto svar retur om min distinationsside /forside ikke overholder deres retningslinier

Hmm underligt, jeg bruger ikke rasistiske ord,politisk eller sexuelle

her snakker vi adwords

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)