Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

certificeringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en oversigt over forskellige certificeringer, som ISO og andre.

Hvor jeg kan se, hvad de indeholder, og hvilke krav der stilles.

På forhånd tak.  Jepson

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 15:47

Du skal nok blive lidt mere præcis i forhold til hvad du søger. Der findes over 19.000 ISO standarder, men her er et link:

http://www.iso.org/iso/iso_catalogue.htm

Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 16:08

Tak , det vil jeg se på !

Der er den seneste tid blevet, spurgt fra kunde side, til vores kvalitets og miljø standarter, og jeg ved vi må igang på et tidspunkt, så jeg håber at finde nogle internationale systemer, som omfatter vores arbejdsrutiner, miljø, sundhed, arbejdsvilkår OSV, og måske et system , hvor man kan tage én del af gangen. De fleste af vore leverandøre er ISO certificerede.

Det skal lige siges at vi ikke selv producere, men importere og exportere fra og til en række lande.

Jepson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Jeppe Seir:
Der er den seneste tid blevet, spurgt fra kunde side,

Jeppe Seir:
at vi ikke selv producere, men importere og exportere fra og til en række lande.

Som jeg forstå det, så bliver der spurgt til certificeringer i forhold til produktion af de varer, som I sælger, så vil det derfor ikke være mest relevant for jeres kunder at få oplyst jeres producenters certificeringer i relation til den enkelte vare, i stedet for at I selv er certificeret efter en standard?

Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 17:57

Hej Ole

Tak for dit input.

Nej det drejer sig mere om vores forretningsgang, hvordan vi håndtere ordre, forsendelser,reklamationer, osv. så der er en "sikkerhed" for kunden i forhold til at placere deres ordre hos os, dette skal så hænge sammen med den certificering mine leverandøre har på deres forretningsgang og produkter.

Jeg vil så gerne få det til at hænge sammen med nogle anerkendte tiltag for at kunne dokumentere vores miljø tiltag, både hos os, samt stille krav til dette hos vore leverandøre.

Vi er et "lille" firma, men jeg tror det et måske enklerer at starte på det nu.

Måske denne formulering er bedre nu !

Jepson

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:24
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)