Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinsmagning - og gode Amino-priser på vin!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen,

Jeg har nu været Amino-medlem i snart to år og har endelig fået taget skridtet til at blive iværksætter  Indtil videre bliver det dog i fritiden, men hvem ved hvad det kan blive til...

Derfor vil jeg gerne sige jer alle sammen tak for en helvedes masse inspirerende indlæg - de har virkelig været med til at sætte skub i mine drømme og gøre dem til virkelighed. Også Martin''s nyeste bog samt E-pusher Light har været inspirationskilder. Tusind tak alle sammen!

Nå, men jeg vil gerne starte med at give jer alle nogle gode tilbud:

Vinsmagning - hjemme hos dig!

Arrangér en vinsmagning hjemme hos dig selv, i din virksomhed eller for dine kunder. Så udvælger vi i samarbejde 5-8 vine, som der skal smages på.

Det koster kun den vin, der bliver skænket... Men til alle Amino''er gives der 10% rabat på selve vinsmagningen og yderligere 10% rabat på din egen ordre denne aften!!

Så kan du holde vinsmagning for under 50,- pr. person!! (v/ min. 10 personer)

Vin, vingaver m.v.
Skal du bruge vingaver, god vin til selv eller lignende, så kig forbi www.bengaard.biz!

Når du ligger ordren ind, skal du blot skrive "Amino" i kommentarfelten - så får du 10% rabat på dit køb

Igen mange tak for jeres super gode indlæg!

Martin Bengaard
Køb vin online - www.bengaard.biz
Arrangér vinsmagning og få 10% på din egen ordre.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bengaard, god kamp med at være iværksætter :) Du skriver at man får: rabat på din egen ordre denne aften!! Husk, du må godt dele bestillingssedler ud, men du må ikke tage bestillinger med retur når du forlader selvskabet. Jeg ved godt, det kommer du til at gøre alligevel, men nu har du da tid til at finde på en undskyldning til hvorfor du "kommer" til det.

Jimmy

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)