Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder af hjemmeside kontra placering på Google?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Mine tanker går lidt på om udbyderen (min er Bricksite) af en hjemmeside har nogen betydning for placeringen af ens site på Google?

Jeg er ikke en haj til SEO men har prøvet at sætte mig ind i de mest banale ting (hvis man kan sige det om SEO) :-) og det virker som om at Bricksite har nogle "brister" i forhold til søgeoptimering...

F.eks. kan jeg ikke gå ind og lave en specifik URL (navngive) en enkelt vare, varen kan "kun" hedde et nummer. Se eksempel her: http://nomodi.dk/babysengetoej?catalogue_selected=256290_23681#256290 hvor stor betydning har dette for min placering på Google?

God dag derude :)

Hilsner fra Diane

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor stor betydning det har er svært at sige.

men en url som var sigende ville være meget bedre, da du gør google ekstra opmærksom på hvad det er siden handler om, men også at det ville stå med fed skrift på google hvis det var det en person søgte efter, og det ville give lidt mere opmærksomhed til dig end de andre måske.

men pæne url's har ifølge min overbevisning ret stor betydning, jeg kunne ihvertfald se en rimelig god forbedring på en af mine sider da jeg skiftede over til pæne urls :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)