Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardcore sælger søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har et lidt større projekt / produkt under udvikling, som indenfor nogle måneder skal præsenteres for kunder. I den forbindelse leder jeg efter en HÅRD sælger som kan vise resultater fra tidligere arbejde. 

Bliver systemet præsenteret rigtigt, og for de rigtige folk er det sikkert at det vil blive solgt. 

Jeg er åben overfor flere muligheder, i form af en freelance sælger eller evt. i form af et partnerskab / andel i virksomheden.

Jeg har store forventninger til produktet, og forventer derfor at dem som henvender sig også er villige til at underskrive en NDA.

Produktet er elektronisk og skal i høj grad bruges i banker. Derfor vil det være et plus hvis du har kontakter indenfor den finansielle sektor. 

Send mig en privat besked, eller send en mail til mark @ androipo.dk

Forsat god aften

MVH
Mark 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:16

Prøver lige at bumpe, i håbet om at der skulle være en super sælger derude som har overset tråden :)

MVH
Mark 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:15

Hej Mark,

Jeg sidder som erhvervskundechef hos www.FinansWatch.dk og har derfor kontakter i ALLE danske banker og der udover i 150 andre finansielle virksomheder.

Jeg arbejder f.eks. med at implementerer FinansWatch.dk som danske finansielle virksomheders foretrukne informationskanal på B2B niveau.

Jeg tænker dog på, at det må være ekstremt svært at komme ind hos banker med elektroniske systemer, da de fleste drives igennem SDC (skandinavisk data central) og BEC (bankernes edb central) Har du lavet aftaler med disse it virksomheder, elle clearet med dem om dit produkt overhovedet kan implementeres i de forskellige banker ?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:25

Daniel Sørensen:

Jeg tænker dog på, at det må være ekstremt svært at komme ind hos banker med elektroniske systemer, da de fleste drives igennem SDC (skandinavisk data central) og BEC (bankernes edb central) Har du lavet aftaler med disse it virksomheder, elle clearet med dem om dit produkt overhovedet kan implementeres i de forskellige banker ?

Hej Daniel,

Det skulle ikke være noget problem, vi snakker om noget eksternt hardware til banken, og ikke noget software som skal implementeres i deres allerede kørende systemer.

Jeg sender dig lige en PB.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at lægge opgaven ind på Amino Freelancer. Der sidder sikkert en eller anden dygtig sælger, som gerne vil have lidt ekstra at rive i.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 01:31

Annex:

Prøv at lægge opgaven ind på Amino Freelancer. Der sidder sikkert en eller anden dygtig sælger, som gerne vil have lidt ekstra at rive i.

Nej skal du ikke regne med der er. Og nu er det som sagt ikke kun en ekstern sælger jeg søger. Men evt. også en som vil indgå et samarbejde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)