Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om det nye analytics

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvad syntes i om det nye analytics?

Selv syntes jeg der er kommet nogle markante forbedringer, og det er blevet endnu mere brugervenligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25
Har ikke kigget saa meget paa det, men umiddelbart ser det godt ud. Forsidens visning af besoegende/goals er det jeg helst vil se som det første :)
Fra Herning
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:50
Har brugt omkring en halv times tid inde i det nye system, og må sige jeg er meget imponeret. Det er blevet meget mere overskueligt og brugervenligt, og synes der er kommet noget mere data ind på de enkelte rapporter. Det nye "Map Overlay" er ret interessant i forhold til det gamle, hvor man bare kunne se en masse prikker på et kort - selv om det dog kræver lidt flere clicks. Men det giver en noget bedre oversigt over de forskellige lande, hvis ens website rækker ud over de danske grænser.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 00:26
Det nye ''Map Overlay'' er ret interessant i forhold til det gamle, hvor man bare kunne se en masse prikker på et kort - selv om det dog kræver lidt flere clicks. Men det giver en noget bedre oversigt over de forskellige lande, hvis ens website rækker ud over de danske grænser.

Ja, det fungere rigtig godt, også det at man nu kan klikke ind på byerne, og se hvordan konvateringerne ligge på hver af de lidt større byer, meget spændende.

Jeg syntes virkelig at de har lavet et kanon værktøj.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:56
Hej

Er der nogen der kan fortælle om det er svært at implementere på en hjemmeside?? Kræver det teknisk snilde, eller burde alle kunne gøre det??

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Herning
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:58
Det eneste du skal gøre er at kopiere noget javascript kode ned i bunden af dine filer, så det kræver ikke så meget teknisk snilde :)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 11:10
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:48
Jeg synes den fungerer godt. Vi bruger ikke alt men det vi bruger fremstår mere overskueligt synes jeg. Bl.a. at man kan designe sin egen forside i analytics som præsenterer præcis det man selv er interesseret i.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)