Har brugt omkring en halv times tid inde i det nye system, og må sige jeg er meget imponeret. Det er blevet meget mere overskueligt og brugervenligt, og synes der er kommet noget mere data ind på de enkelte rapporter. Det nye "Map Overlay" er ret interessant i forhold til det gamle, hvor man bare kunne se en masse prikker på et kort - selv om det dog kræver lidt flere clicks. Men det giver en noget bedre oversigt over de forskellige lande, hvis ens website rækker ud over de danske grænser.
Det nye ''Map Overlay'' er ret interessant i forhold til det gamle, hvor man bare kunne se en masse prikker på et kort - selv om det dog kræver lidt flere clicks. Men det giver en noget bedre oversigt over de forskellige lande, hvis ens website rækker ud over de danske grænser.
Ja, det fungere rigtig godt, også det at man nu kan klikke ind på byerne, og se hvordan konvateringerne ligge på hver af de lidt større byer, meget spændende.
Jeg syntes virkelig at de har lavet et kanon værktøj.
Jeg synes den fungerer godt. Vi bruger ikke alt men det vi bruger fremstår mere overskueligt synes jeg. Bl.a. at man kan designe sin egen forside i analytics som præsenterer præcis det man selv er interesseret i.