Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

provisions sælger af reklamer til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude!

Det sidste års tid har jeg brugt flere hundrede timer på at udvikle en hjemmeside som allerede nu er til stor glæde for mange sportsklubber. Det drejer sig om www.holdlederportalen.dk, som er et værktøj til trænere og holdledere inden for alle sportsgrene.

Der er efterhånden ikke grænser for hvad man kan på denne site. Min vision er at opfylde alle holdledernes ønsker og på den måde ende op med en portal der er konkurrence dygtig i forhold til DBUs kluboffice system.

Jeg har bruget meget tid på at udbrede kendskabet til portalen, og den er da også kendt i hele landet. Det er en portal i vækst hvad angår antallet af oprettede hold.

Portalen giver udelukkende overskud fordi jeg selv har udviklet det hele.

Men nu er tiden ved at være inde til at få nogle reklame indtægter.

Jeg søger derfor en der kan "sparke" døre ind, og sælge reklamer til min hjemmeside. Aflønningen vil udelukkende være i form af en procentdel af de indtægter du som sælger skaffer mig.

Det drejer sig om banner reklamer, samt en hovedsponsor.

Så har du et godt råd til hvordan jeg kommer videre herfra, så ser jeg frem til det.

Indtægter i form af klik annoncer og ad sense har ingen interesse.

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:23
Hej

Efter som at din side kun har 60 daglige besøgende (i følge chart), vil jeg påstå at man som provisionssælger på din side ikke vil kunne få nok ud af det, da sidens besøgstal er det der får prisen til at stige.

Så den sælger der vil gå med til dette, skal have stort gå på mod :)

Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:00
Hej Nick.

Det tror jeg du har helt ret i.

For 5 måneder siden var der ca. 3-5 unikke besøg pr. dag, så udviklingen taler for sig selv. I forrige ude var der 108, så det varierer lidt.

Det er først her i Marts måned 2007 jeg begyndte at annoncere sitet ud. Så de besøgende skal nok komme.

Jeg er dog alligevel interesseret i at høre om mulighederne. Lige pludseligt har jeg måske det antal besøgende der er interessant for annoncørne.

Hilsen

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)