Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google lukkede min AdSense konto? Hjælp.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen,

Google besluttede sig åbenbart at lukke min google konto, 2 dage efter jeg modtog min pin kode til deres udbetaling. De besluttede derfor at trække alle penge tilbage med følgende mail som begrundelse:

Hej

Efter gennemgang af vores registreringer, har vi besluttet, at din
AdSense-konto udgør en risiko for at generere ugyldig aktivitet. Da vi har
et ansvar for at beskytte vores AdWords-annoncører mod uforholdsmæssigt
høje omkostninger forårsaget af ugyldig aktivitet, har vi fundet det
nødvendigt at deaktivere din AdSense-konto. Din udestående saldo og
Googles del af indtjeningen vil begge blive fuldt refunderet til de
berørte annoncører.

Du bedes forstå, at vi er nødt til at foretage sådanne trin for at bevare
effektiviteten af Googles annonceringssystem, især af hensyn til forholdet
mellem annoncør og udgiver. Vi er klar over, at det kan være til besvær og
siger på forhånd tak for din forståelse og dit samarbejde.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til de handlinger, vi har
foretaget, ønsker at vide, hvordan du kan appellere denne beslutning eller
om ugyldig aktivitet generelt, kan du få flere oplysninger ved at besøge
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

Med venlig hilsen

Google AdSense-teamet

Hvad gør jeg? og jeg er ikke enig i noget af ovenstående, jeg har hverken svindlet eller andet med mine reklamer - de har stået passivt på min side: www.geekfp.com

Tak på forhånd,

Mikkel
 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den allerstørste sandsynlighed er:

A) Opfordring til klik på reklamer eller du har selv klikket på dem (måske med samarbejdspartnere)

B) Overtrædelse af deres regler vedr. Hvor mange reklamer du må have per side.

Det er nok mest sandsynligt A, men der er ikke så meget at gøre ved det nu.

PS. Adsense-reglerne foreskriver at man skal være mindst 18 år for at tilmelde sig.

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved har intet af ovenstående fundet sted. 

Det vil sige jeg bare skal droppe det, og så må jeg enten lave endnu en google account og så adsense igen? Det var da irreterende -.- 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke bare lave endnu en google konto og få ny adsense konto

De har dit navn, adresse, IP og andre personlige ting

Kender en der prøvede det samme, han har siden prøvet igen, men uden held selvom det var ny mail og google konto

Det løb er kørt, google giver ingen chancer..

Så skal du slå dig sammen med en anden der har en konto hos google som kan sætte dem op. Men tvivler størkt på du igen får reklamer fra google på din side og hvad du ellers har under samme bruger hos dk hostmaster

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Fra  www.bydianawi.com Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme skete for mig i sidste uge. Jeg har aldrig klikket på egne annoncer og har overholdt alle deres politikker. Jeg fulgte derfor google ads teams link og sendte på deres opfordring en klage. 5 minutter efter fik jeg dette svar:

Hello,

You contacted us through the Invalid Activity Appeal form which is available for publishers whose AdSense accounts have been disabled for invalid activity. We have noticed that your account has not been disabled for invalid activity due to which we cannot take any further actions based on your request.

We recommend checking the following resources to see if one of these situations may apply to you:

  1. If your account is disabled for policy reasons, please use the Policy Violation Appeal form.
  2. If your AdSense application was disapproved, please see the disapproval email we sent you or review our program policies for more information.
  3. If your AdSense account is active, and you've received a notification about invalid clicks or impressions on your ads, please visit our help center to learn more about preventing invalid activity.

If none of the above apply to you and you are certain that your account has been disabled for invalid activity please provide us your publisher ID to investigate further. Partners working with us though one of our API programs (Blogger, YouTube, etc.) should submit their own publisher ID and not that of the API partner.

For further assistance, visit our help center or the AdSense forum.

Jeg sendte en ny formular med klage via det øverste link i pkt 1 hvor jeg skrev min publisher ID nr. Så fik jeg dette svar:

Hello,

Thanks for contacting Google AdSense. This is an automated reply to let you know that we've received your appeal. Unfortunately, we were unable to confirm your AdSense account with the information that you've provided.

Please sign to your AdSense account and check the contact name, publisher ID, and AdSense login email within your account. Once you've done so, please visit https://google.com/adsense/support/bin/request.py?contact_type=policy_violation_appeal , make sure that the fields on the form correctly match those in your account, and resubmit your appeal.

Thanks for your patience and cooperation.

Sincerely,

The Google AdSense Team

...Og nu er jeg på herrens mark!!! Er der nogle der ved eller har oplevet det samme? Jeg aner ikke hvad der foregår? De skriver at det ikke er på grund af "falske annonce klik" at min adsense konto er blevet lukket?! Nu forstår jeg ingenting? Jeg har haft min adsense konto på min blog: www.lifestylebydianawi.blogspot.dk i snart 2 år og der har aldrig været noget problem?

Håber I kan hjælpe.... Sad

Fra Ballerup
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Fra  WebSights Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DRW,

Jeg kan ikke umiddelbart se et link til din blogs 'Privatlivspolitik' eller 'Privacy policy' omkring brug af cookies m.m.

Google kræver sådan en side, da Google Adsense i sig selv gør brug af cookies. Jeg har før læst her på Amino og andre steder, at en mangel af denne side/information er nok til at få lukket sin Google Adsense konto.

Hvis du følger linket 'Program policies' i din mail fra Google, så kan du læse om det i afsnittet 'Google Advertising Cookies'.

Det kan måske være det, men det er naturligvis ikke sikkert. Held og lykke fremover med bloggen, trods disse vanskeligheder :-)

Hilsen Allan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)