Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virker flyers . ?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...

Flyers - de er jo billige at få lavet og kan give lidt MULIGT trafik på din hjemmeside, men om de fører til salg tror jeg nu ikke...

Slet ikke med den slags ydelser/produkter du tilbyder!

Jeg har indtil videre uddelt ca 5000 flyers fordelt over

Solcenter

Træningscenter

Gymnasier

Universitetet

Gå gaden..

Anywhere!

Og om de 5000 flyers har givet 10 salg skal jeg ikke kunne sige, men det var fandme meget arbejde for at få lidt øget muligt trafik!.

Min flyer så således ud; Så det var da ikke fordi den ikke fangede folks opmærksomhed .... hvertfald i solariet 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 09:55

Jeg er åben for alle ideer. Men pegene er små for opgaverne udebliver for tiden. Jeg er ved at få en ny hjemmeside, så på det felt bliver der gjort noget. Har svært ved at formidle mit firma på den rigtige måde. Hvad koster postkort eksempelvis. Priser på andet tryksager?

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:19

Tryk af postkort kan jeg klare for 1595,- for 5.000 stk, hvis der kun er tryk på forsiden, og så med skrivbar bagside, dog uden tryk på bagsiden, og så 495,- for designet. Men er pengene små og gøre med, så er det jo måske i overkanten...

Der bliver nævnt lightere, kondomer mm og kuglepenne er jo også en mulighed, men bliver det for dyrt og trykke herpå, kan du også få lavet klistermærker og sat på fx kondomer eller andet.

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 10:44

har prøvet at skrive privat.

Kan man del betale?

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 11:19

Kan ikke lige se, der er kommet noget privat, men du kan evt. prøve design@cng.dk men jo man kan sagtens del betale :)

Nu bor jeg i Svendborg området og tænker her har altid være ekstremt mange halbal/halfester i størstedelen af hallerne her, ligesom er sikkert er lige så meget i resten af landet, og hver gang bruges der jo dørmænd, ligesom du også nævner ved fredagsbar mm. så markedet burde jo være der. Men kan ikke lade være med tænkte, at mange af dem som arrangerer det forskellige er jo ikke de unge, som du snakker om og dele ud til, det er bare dem, der deltager. Så måske man skulle fokusere mere på dem, der afholder det forskellige, altså hallerne mm

Så måske det var en ide og sende materiale til haller, forsamlingshuse og lignende. Her kunne det dog nok betale sig, lige og søge på nettet på de ansvarlige de forskellige steder, så de havnede i rette hænder. Så kunne det evt være et salgsbrev sat fedt op og medfølgende visitkort i stedet. Så det var måske også en mulighed, og kunne nok gøres billigere end postkortene.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 11:21

Jeg vil gerne byde ind med et par priser også...

Postkort:

5.000 stk, incl. levering og design: 1.495 (plus moms)

Lightere:

De er lidt dyrere at producere her kan du få 500 lightere for 1.400 (plus moms) - billigere hvis du skal have flere.

Jesper :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 11:31

Lyder som om du har fat i det rigtige der..  hvad ville man kunne lave det for som du foreslår

lars

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 11:47

Hehe Lars er lidt i tvivl, hvem af os du svarer her?

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 12:07

Pixelartist:
Hehe Lars er lidt i tvivl, hvem af os du svarer her?

Jamen jeg vil gerne vide mere omkring salgsbrev, samt visitkort.

Undskyld jeg var uklar i min melding.

lars

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 12:28

Hvis det er en type visitkort, så kan 500 stk klares for 395,- og hvis det fx er 2x500 så er prisen 565,- Så kommer der 159,- for design oveni, men det kan vi sige er gratis, som et ekstra iværksættertilbud ;) Prisen for visitkortene er med tryk på en side i farver samt med lak (giver eksklusivt look og beskytter mod slitage mm) og det er trykt på 350g papir, hvilket er en smule kraftigere end bedre i kvaliteten end mange "discount-visitkort", man kan få, så det giver lige et mere professionelt look.

Design af slagsbrev kan gøres for 495,- og ville være med billeder og fangende tekst sat flot grafisk op. Og kan sagtens tage tekst mm fra din hjemmeside og sætte op efter. Hvis du har en ok printer, eller kender en der har, så er det billigst og printe dem selv, så kunne du også spare lidt ved ikke og skulle have det trykt og sendt. I boghandler kan man få papir der er lidt kraftigere end normalt printerpapir og med en glossy-overflade, der gør lige printet lidt flottere, hvis det er.

Spørgsmål så siger du bare til :)

Charlotte

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)