Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No cure no pay, erfaringer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre nogen erfarringer med no cure no pay, inden for marketing, SEO og alt hvad det findes inden for? Kan det betale sig i forhold til "normalt", er det effektivt?  Gode erfaringer, dårlige??

Jeg ved at det på længere sigt er dyre, men for en ny virksomhed med få likvider, er det vel en god løsning?

 

Roal

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

BUMP!, Ingen der har nogen erfarring?

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig at følge med her

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan jo sige, at hvis man arbejder ud fra no cure - no pay-princippet - så vil man være dyrere pr succes - fordi succeserne skal tjene resten hjem. Oven i det vil man være mere kræsen med det arbejde, man påtager sig.

For at bringe det over i min egen verden - så skriver jeg normalt en pressemeddelelse for en tudse - men skulle jeg arbejde ud fra no cure - no pay, så skulle den boldklub, der fik deres historie i Tv2 betale 20-25.000 for det - for det trods alt ikke hver dag det lykkes at få en pressemeddelelse i fjernsynet - og de, der har historie er lige på kanten - dem hvor man tænker "ja på en god mandag og den rigtige vinkel, så kan de da være heldige at få lidt omtale på det her" - dem ville jeg helt skære fra.

Hvis andre indenfor andre brancher tænker bare lidt ligesom mig, så må det være kompliceret at få lavet en aftale om no cure - no pay - og det kan hurtigt blive dyrt. Ingen vil jo arbejde gratis, så er man afhængig af faktorer, man ikke selv har indflydelse på (eksempelvis hvilke andre historier der ender i journalistens mailbox den pågældende mandag) så må man tjene det hjem på gyngerne.......

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring er at det i længden kommer til at koste langt mere.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Er det fordi du selv ønsker at starte ud som online marketingkonsulent på no cure no pay vilkår eller er det fordi du er interesseret i at købe på de vilkår?

Jeg vil lige give dig et link til et gratis podcast om gratis markedsføring, i fald du skulle være interesseret. Det er første afsnit i en ny serie om bootstrapping - altså hvordan man kan markedsføre sin webshop uden penge :-) Et samarbejde jeg har lavet med Trendsonline.dk

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)