Hej alle Jeg står her med en nyopstartet virksomhed som står til officiel launch til foråret. Min kerneydelse består af salg af øl og spiritus til lokal området i weekenderne, (inkl. nat) via en webshop. I den anledning har jeg fået den idé, at jeg ønsker at købe reagensglas (test tubes) fra Kina, og derefter fylde dem op med enten Gajol, Sort svin, eller lign. produkter hvorefter jeg vil sælge dem videre sammen med alm. øl og spiritus. Til dette har jeg følgende spørgsmål: Må jeg godt selv købe flasker fra Gajol, hælde dem i reagensglas med låg, putte mit klistermærke på men dog gøre opmærksom på at det er med Gajol indhold. Og derefter sælge det på min webshop? Kræver det særlig tilladelse fra enten Gajol eller særligt hygiejne certifikat m.m. ? Hvorledes fungerer det mht. varedeklaration? Håber det var til at forstå, ellers spørg endelig! Jeg har via alibaba.com fået nogle gode kontakter til billigt indkøb af test tubes, så den del skulle være iorden. Mvh Mathias Dichmann |
Med min erfaring i branchen vil jeg mene du skal have et særligt indrettet tappemiljø, som er godkendt og overholder kravene til GMP.
Hvad hvis nogle kunder bliver syge af dine produkter, hvordan vil du spore hvor det er gået galt i processen?