Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til App udvikling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil først undskylde hvis jeg har lavet dette indlæg i den forkerte gruppe.. 

Jeg læser i øjeblikket sport og event.. Min gruppe og jeg er igang med at lave forretningsplan og skal til at udvikle en app. Vi har alle ideerne, og alt det info som app'en skal indeholde, vi mangler blot en eller et firma der kan lave det for os, forholdsvis billigt.. Det drejer sig om en hold app, men vil gerne holde informationer for mig selv, da jeg ikke vil risikere at nogle tager vores ideer. I første omgang skal det kund være indenfor fodbold app'en henvender sig til, vi skal blot have lavet en prototype, som skal kunne vises til vores eksamen 27/3 2012..

Send en PB hvis du mener at Du kan hjælpe... 

Mvh

Daniel Pedersen 

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42

Apps er somregl meget dyre at få udviklet. Måske du skulle prøve at søge mod Asien ved mange for lavet dem dernede da der er en stor besparelse.

Lars Fabricis

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:49

Har jeg godt hørt noget om.. Kender du til nogle kontakter, eller firmaer, som man kan stole på..? 

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 21:54

Kender nogen stykker som har fået udviklet Apps men om det er i Danmark eller Asien kan jeg ikke lige sige pt men kan godt høre om dem om det, og så vende tilbage, og held og lykke med projektet og god aften

Lars Fabricius

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:58

Vil være fedt.. Evt en pris også :D Tak for det.. god aften til dig også 

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 16:21

Hey som aftalt snakkede jeg med nogle venner i løbet af dagen, de sagde de brugte denne side http://www.ithouse.dk/ det er et der formidler til phillipinerne, men kender ikke selv personligt til dem.

Lars Fabricius

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)