Tillad mig lige at stille det, der sikkert er et rigtig dumt spørgsmål....men jeg er i gang med at indrette mit nye kontor - og der skal være en telefon. Jeg har fået anbefalet IP-telefoni pga prisen mv men men men hvad skal jeg bruge?
Jeg kan regne ud jeg skal bruge en udbyder, en telefon og et headset, der passer til, og noget kabel af en slags - men er der mere?
Hvis I er flere medarbejdere - så kan jeg anbefale at bruge firmaet Firmafon - og så bare have mobiltelefoner. Man skal jo have en mobiltelefon - og tingene er bare så meget simplere end løsninger med kabler og kasser. Den løsning er vi rigtig glade for.
Det er desværre altid svært med dækningen i de tyndt befolket områder.
Hvis du har lyst må du meget gerne sende adressen til dit kontor til mig på ns@firmafon.dk så tjekker jeg gerne op på hvordan vores dækning er på jeres adresse.
Jeg kan regne ud jeg skal bruge en udbyder, en telefon og et headset, der passer til, og noget kabel af en slags - men er der mere?
Det kommer an på hvilken telefon du vælger. Hvis du tager en regulær ip telefon så tror jeg ikke du mangler mere. Du skal dog bruge en router som deler forbindelsen for dig. Spørgsmålet er om du ikke har det i forvejen. :-)
Alternativt kan du finde en alm. telefon og så sætte en konverter på. Fordelen ved sådan en er at du bare kan skifte telefonen ud som du har lyst. Alt konfiguringen forgår i den lille boks som telefonen skal sættes til.