Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten nået i (SEO)mål

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude kære Aminoer!

Vores side Whisky Verden er endelig kommet til tops på Google. Og har lige pt. en placering som nummer 3 på ordet whisky.

Måden det er sket på, har egentlig været lidt pudsig. I starten af sidens levetid fik den lynhurtigt en PR3. Dengang rangerede den omkring side 5. Så kom endnu en PR-update, der faldt den til PR2. På det tidspunkt havde siden så sneget sig op omkring side 2-3. Nu er der så kommet en ny PR-update. Denne gang valgte Google at belønne os med PR1 og en placering på side et som nummer 3.

Det har da også givet en stigning i de besøgende, men vi vil jo selvfølgelig gerne helt til tops, så hvis du har nogle gode råd, der kan hjælpe, så ville det være skønt. :-)

Det næste helt store mål for Whisky Verden er at få en god aftale i hus med en whiskyshop, så vi for alvor kan få gang i indtjeningen. Google er jo ikke så glade for det med spiritus, så det er ikke de mest relevante reklamer, at vi får fra AdSense, men det får vi forhåbentligt selv lavet om på ved at tage skeen i den anden hånd.

Men har du tippet, der får os helt i (SEO)mål, så vil vi være yderst taknemmelige.

Rigtig god weekend til jer alle!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Top 3 er jo ganske fint. Så jeg ville gå efter at tweake mine titles og descriptions så du kan øge CTR og få folk ind.

Og så begynd at sælg, det er nu du kan gøre det. Hold fokus på det, og lav lidt links engang imellem. Men nu skal der tjenes :) Og når du sælger får du sikkert også nogle flere naturlige links fra kunder osv

Også kan du også tjekke for longtail søgninger som også kan drive nogle besøgende ind. Forskellige mærker af whisky osv.

Men jeg vil gå efter pengene allerede nu, så får du også penge til at betale en seo-ekspert med det sidste

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 17:48

Tusind tak for dit svar Jimi!

Når du siger, at der skal sælges, hvad mener du så helt konkret? At vi selv bør sælge whisky eller, at der skal affiliate-reklamer ind?

Det med longtail-søgninger arbejder vi også stærkt på! Vi har blandt andet lige lavet en ny kategori "Anmeldelser", som gerne skulle være et middel til at drive folk ind på de mere eksakte søgninger.

Igen tak for dit svar. Det er skønt med god respons! :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:52

Ja som jeg opfattede det, så ville i begynde at sælge selv. Det ville jeg selv hundrede procent gå efter.

Jeg er ikke selv så meget til affiliate, jeg kan godt lide mange penge :)

Du har en stor mulighed her synes jeg. Whisky er populært og egnet til websalg

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:57

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 18:01

Jimi Hove:

Ja som jeg opfattede det, så ville i begynde at sælge selv. Det ville jeg selv hundrede procent gå efter.

Jeg er ikke selv så meget til affiliate, jeg kan godt lide mange penge :)

Du har en stor mulighed her synes jeg. Whisky er populært og egnet til websalg

Det jeg egentlig mente i indlægget var, at vi ville få lavet en aftale med en whiskywebshop om en affiliate-aftale.
Vi har dog ingen erfaring overhovedet med webshops eller generel drift af en sådan virksomhed. Så det er måske et lidt stort emne at springe ud i. Højst sandsynligt også fordi, at det jo nok ikke er helt billigt at stable sådan et projekt på benene.
Men du har da helt sikkert vækket vores interesse for det, så vi må lige kigge lidt nærme på den idé! :-)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:04

Jeg kender som sagt ikke så meget til affilate, men i kan eventuelt prøve noget dropshipping.

Jeg vil dog altid gå efter maksimal profitering, og der findes altså sværere ting i livet end at starte en webshop. Trods alt.

Men det handler oftest om man kan afsætte tid til projektet osv

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 18:11

Jimi Hove:

Jeg kender som sagt ikke så meget til affilate, men i kan eventuelt prøve noget dropshipping.

Jeg vil dog altid gå efter maksimal profitering, og der findes altså sværere ting i livet end at starte en webshop. Trods alt.

Men det handler oftest om man kan afsætte tid til projektet osv

Tiden og pengene spiller en stor rolle, ja! Men vil da slet ikke afvise, at det er et projekt, at vi må se, om vi kan få sat igang på et tidspunkt.
At have sin egen whiskyforretning ville slet ikke være tosset. Det vil vennerne sikkert heller ikke synes. ;-)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:25

Jon:
Det vil vennerne sikkert heller ikke synes. ;-)

Don`t get high on your own supply ;)

Held og lykke med beslutningen og god weekend

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 18:28

Jimi Hove:

Jon:
Det vil vennerne sikkert heller ikke synes. ;-)

Don`t get high on your own supply ;)

Held og lykke med beslutningen og god weekend

I'll try to remember that. ;-)
Tusind tak for dit input. Og god weekend til dig også.
Hvis der er flere, der har nogle indspark, skal I bare skyde løs. :-)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)