Hej derude kære Aminoer! Vores side Whisky Verden er endelig kommet til tops på Google. Og har lige pt. en placering som nummer 3 på ordet whisky. Måden det er sket på, har egentlig været lidt pudsig. I starten af sidens levetid fik den lynhurtigt en PR3. Dengang rangerede den omkring side 5. Så kom endnu en PR-update, der faldt den til PR2. På det tidspunkt havde siden så sneget sig op omkring side 2-3. Nu er der så kommet en ny PR-update. Denne gang valgte Google at belønne os med PR1 og en placering på side et som nummer 3. Det har da også givet en stigning i de besøgende, men vi vil jo selvfølgelig gerne helt til tops, så hvis du har nogle gode råd, der kan hjælpe, så ville det være skønt. :-) Det næste helt store mål for Whisky Verden er at få en god aftale i hus med en whiskyshop, så vi for alvor kan få gang i indtjeningen. Google er jo ikke så glade for det med spiritus, så det er ikke de mest relevante reklamer, at vi får fra AdSense, men det får vi forhåbentligt selv lavet om på ved at tage skeen i den anden hånd. Men har du tippet, der får os helt i (SEO)mål, så vil vi være yderst taknemmelige. Rigtig god weekend til jer alle! |
Top 3 er jo ganske fint. Så jeg ville gå efter at tweake mine titles og descriptions så du kan øge CTR og få folk ind.
Og så begynd at sælg, det er nu du kan gøre det. Hold fokus på det, og lav lidt links engang imellem. Men nu skal der tjenes :) Og når du sælger får du sikkert også nogle flere naturlige links fra kunder osv
Også kan du også tjekke for longtail søgninger som også kan drive nogle besøgende ind. Forskellige mærker af whisky osv.
Men jeg vil gå efter pengene allerede nu, så får du også penge til at betale en seo-ekspert med det sidste