Hej Casper, Tak for eksemplet, det vil jeg straks gå i gang med :-) - Har du nogle eksempler på noget effektiv linkbuilding? Mvh. Christian |
Tak for info, Alexander! :-)
Mvh. Christian
Hej Casper, Tak for eksemplet, det vil jeg straks gå i gang med :-) - Har du nogle eksempler på noget effektiv linkbuilding? Mvh. Christian |
Tak for info, Alexander! :-) Mvh. Christian |
Noget der virkelig giver god Glove er presse eksponering :-) og så har du endda 2 muligheder. 1. du kan søge på den avis du gerne vil i + kontakt, eks: "eb.dk + kontakt" du skal huske at fjerne de der gåseøjne de er der bare for at illustrere hvad det er du skal gøre. eller 2. du kan bruge press release submission sites der er mange af dem bare søg på pressemeddelses distributions sider i google, men det koster dog kassen skulle jeg måske lige hilse og sige :-) og hvis du ikke allerede har gjort det så download lige en light kopi af seo-lex :-) |
Tak for de forskellige råd! :-) Vi har overvejet noget presseomtale, men vi vil dog lige have siden ordentligt i gang først :-) Mvh. Christian |
få videoer på siden , derved en chance for google video links få gang seriøst i at arbejde med siden den skal videre formidles , vær aktive over alt få massevis presse medelers ud ekstra ideer til det evig arbejde http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 |