Sender I nogensinde varer ud med frimærker? Kommer de så frem? Jeg har selv en erhvervsaftale med PostDanmark og sætter for det meste pakkelabels på de varer jeg sender ud for http://podconsult.dk/butik og http://inklusiononline.dk For de få gange jeg har sendt noget med frimærker, er de ikke nået frem til kunden. Helt utroligt, men sandt, desværre. Jeg købte forleden en dyr taske af en ny kollega i ehandelsbranchen. Eller i hevrt fald postordre. Jeg har rådet hende til ALDRIG IGEN sende varer med frimærker. Hvad ville i råde hende til? Hvad oplever I selv? |
Når du sender varer som almindeligt brev, er der selvfølgelig en større risiko for at varerne forsvinder, eller at kunden siger at varerne ikke er kommet. Men man kan gøre flere ting for at minimere dem.
Vi sender kun småting, og varer med en lav værdi som brevpost. Alt andet ryger afsted som pakke. Og vi har endnu ikke mistet et brev, men det sker selvfølgelig på et tidspunkt.
Men at din kollega sender tasker som brevpost, kan jeg slet ikke forstå. Det giver jo kun mening at gøre det, hvis det er en vare der kan lægges i postkassen. Ellers skal kunden jo på posthuset alligevel, og så giver det slet ingen mening ikke at betale det ekstra for den sikkerhed en pakke giver.