Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk hosting med whois privacy??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved om der er nogle danske webhostingudbydere der tilbyder whois privacy??

Eller er der ideer til hvordan vi flytter et domæne uden at google dropper det??

Mvh John Pedersen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:14

Hvilken som helst udyber kan sende en anmodning til whois om at domæne info skal anonymiseres. Det er dog ikke alle der gider at gøre det eller kan finde ud af det.

Ring til din udbyder og snak med dem. Fortæl dem evt at du ved det kan lade sig gøre med deres hjælp.

Jeg har selv fået det gjort et par gange, og det tager altså ikke mere end 10 min fra de anmoder om det til du ikke længere kan se dine data på whois.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19
Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Skrevet kl. 12:25

Tak for det hurtige svar.

Kan du nævne en udbyder?

Surftown kan ihvertfald ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27

Hvis det ikke er et .dk domæne kan du jo bare flytte dit domæne til en anden udbyder der tilbyder det men stadig have dit webhotel hos surftown.

Er det et .dk domæne skal du tage kontakt til dk-hostmaster (hvis du har navne og addresse bestyttelse i CPR registret, hvis ikke er det ikke muligt).

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 12:28

Zoope Media:

Tak for det hurtige svar.

Kan du nævne en udbyder?

Surftown kan ihvertfald ikke.

Surftown kan generelt ikke super meget og slet ikke når det kommer til service. Jeg fik det lavet på 2 min hos dandomain.dk

Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Skrevet kl. 12:29

Har du så beskyttet adresse og telefonnummer??

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 12:33

Zoope Media:

Har du så beskyttet adresse og telefonnummer??

Nej det er ikke et krav fra din host, men et krav fra dk-hostmaster og derfor slet ikke aktuet hvis det er et .com domæne.

Har du et .com domæne kan du blot bede din host om at gøre dig anonym. Har du et .dk domæne kan du jo bare selv logge ind på dk-hostmaster og ændre data til noget andet. Evt skifte ejeren så ejeren er ditdomæne.dk så kan du "omgå" kravet fra dk-hostmaster om beskyttet adresse mm.

Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Skrevet kl. 12:40

Så tror jeg jeg misforstår noget. 

Hvis jeg skifter ejeroplysninger i DK-hostmaster, vil Google ikke se det som et ejerskifte og droppe sitet så. 

For god ordens skyld skal det lige nævnes at det er .DK domæner vi køber.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 15:52

du kan godt ændre kontakt oplysninger uden at det har en effekt på google. Det kan nemlig gøres uden at overdrage det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)