Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmatelefoni til Aminopris - nystartet teleselskab

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Men 50 timer er stadig ikke nok. Jeg ligger langt over det på mine nuværende abonnementer. (som jeg kan oplyse at jeg betaler 389 kr pr stk for om måneden)

Og ja -jeg er så en af dem der udnytter det max ;)  Og det hænger selvfølgelig sammen med at jeg lever af at snakke i telefon -derfor er mit behov lidt specielt i forhold til de fleste. Men havde I kunnet tilbyde den form, havde jeg jo haft det fint med at hjælpe nogle nye i gang. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 09:58

Hej Matt,

Interessant emne.

Vi har pt Telia som operatør på vores telefoner, men er absolut ikke tilfredse med dem.

Jeg vil gerne flytte det nummer jeg bruger, men sagen er den at jeg ikke står opført i det danske CPR register mere fordi jeg bor i Norge, har prøvet at flytte nummeret tidligere med uden held.
Er det noget du har mulighed for? En løsning evt?

Pt betaler jeg (for min telefon) ca 100 kr for 75 mins fri mobiltelefoni pr måned i de nordiske lande, men så kommer admin. tillæg + en masse andet. prisen pr kvatal løber derfor op i ca 700 DKK alt inkl. :-(

Er det noget du kan gøre billigere?

Mvh
Søren Rosborg
Discover Russia 

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 10:50

jannie N:

Tak for svar. Men 50 timer er stadig ikke nok. Jeg ligger langt over det på mine nuværende abonnementer. (som jeg kan oplyse at jeg betaler 389 kr pr stk for om måneden)

Og ja -jeg er så en af dem der udnytter det max ;)  Og det hænger selvfølgelig sammen med at jeg lever af at snakke i telefon -derfor er mit behov lidt specielt i forhold til de fleste. Men havde I kunnet tilbyde den form, havde jeg jo haft det fint med at hjælpe nogle nye i gang. 

Hej Jannie

Det er s.. rigtig sødt, smiler utroligt meget lige nu. Du er jo fantastisk!

Hilsen Matt

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 10:54

Discover Russia:

Hej Matt,

Interessant emne.

Vi har pt Telia som operatør på vores telefoner, men er absolut ikke tilfredse med dem.

Jeg vil gerne flytte det nummer jeg bruger, men sagen er den at jeg ikke står opført i det danske CPR register mere fordi jeg bor i Norge, har prøvet at flytte nummeret tidligere med uden held.
Er det noget du har mulighed for? En løsning evt?

Pt betaler jeg (for min telefon) ca 100 kr for 75 mins fri mobiltelefoni pr måned i de nordiske lande, men så kommer admin. tillæg + en masse andet. prisen pr kvatal løber derfor op i ca 700 DKK alt inkl. :-(

Er det noget du kan gøre billigere?

Mvh
Søren Rosborg
Discover Russia 

Hej Søren

Jo det burde da være muligt at flytte nummeret.

Vores "standard" pakke indeholde 50 minutters ringetid, 50 sms og 50 MB data og koster 55 kroner om måneden. Men hvis du bor i Norge og har internet derhjemme, så bliver du måske lidt glad nu, for når du er hjemme i Norge, så kan din telefon køre i "sip mode" dvs. at den virker som en IP-telefon når du er hjemme og er ved dit internet.

Men giv os et kald på 9191 5555 så finder vi med sikkerhed en rigtig fin løsning.

Hilsen Matt

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 10:50

Super :-)

Det gør jeg.

Mvh
Søren 

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 21:15

Hej alle Amino'er

Vi har valgt at fortsætte vores kampagne lidt endnu, så vi tager en måned mere med FRI SMS, FRI MMS, FRI data, FRI kollegakald - inkl. 5tel omstilling. 55 kr. i abonnement i kampagneperioden

Kort og godt..... 5tel leverer mobil og IP-telefoni til nogle helt fantastiske priser og lige nu har vi "så går vi i luften" kampagne og det er billigt!
Kampagnen indeholder taletid, sms, mms, data og en masse lækre funktioner til din virksomheds hovednummer og selv når kampagnen er slut, så er det stadig blandt Danmarks billigste, smarteste og nemmeste erhvervstelefoni.

Introkampagne til kun 55kr./mdr. i februar og marts måned:

50 minutters ringetid
Fri data
Fri sms / mms
Fri kollegakald
INKLUSIV!!! 5tel omstilling:

5tel omstilling:
Automatisk styring af din virksomheds hovednummer
Velkomstbesked
Menuvalg (tast 1 for salg, tast 2 for support etc.)
Ringekø med dejlig musik
Telefonsvarer
Ekstrem billig udlandstelefoni

...igen kun 55 kr. de første 2 måneder - og jo, den er god nok, det ER inkl. 5tel omstilling!

Tales vi ved på 5tel.dk?

...og nu til Amino delen. Når du bestiller via telefon eller e-mail, oplys dit Amino brugernavn, så giver vi nummerflytning eller nyt nummer til halv pris. Dvs. du kommer i gang med din virksomheds nye vidunder til næsten ingenting.

(hvis der er noget du synes du ikke kan finde svar på, så giv os et kald, send en mail, syng en sang eller send en PM her på amino, så er vi klar med svar.)

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 17:21

Hej.

hvormeget tale er det lige at der er med til de 55 kr? hvis det kun er 50 minutter? så kan jeg ikke bruge det til ret meget må jeg indrømme.

hvad er prisen for en 5 og en10 timers pakke? og når du siger omstilling? hvad menes med det? nu skal jeg kun bruge 1 nummer og det skal ikke viderstilles til andre.

og skal kun bruge til mobil.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 00:34

kennet larsen:

Hej.

hvormeget tale er det lige at der er med til de 55 kr? hvis det kun er 50 minutter? så kan jeg ikke bruge det til ret meget må jeg indrømme.

hvad er prisen for en 5 og en10 timers pakke? og når du siger omstilling? hvad menes med det? nu skal jeg kun bruge 1 nummer og det skal ikke viderstilles til andre.

og skal kun bruge til mobil.

Hej Kennet

Der er 50 minutter med. I denne kampagne er der primært fokus på data og sms.
Med 5tel omstilling menes jeg, at du på dit nummer kan få åbningstider, velkomsthilsen, tastemenu osv. direkte på mobilen - og selvfølgelig også selvom du kun har eet sim-kort og eet nummer.

Priserne for pakkerne 5 og 10 timer er 120 og 180 kr. per måned inkl. 5tel omstilling.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at sende en pm, besvare indlægget eller sende en e-mail.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)