Jeg har bevæget mig ud på et nyt territorium, og har lavet min første website. Det er en guide til de 11 bedste fodboldklubber i London. Den hedder www.londonklubber.dk Den er lavet i wordpress under temaet Weaver.
Jeg kunne godt tænke mig lidt general feedback på siden, og evt. lidt gode råd om, hvordan min højre sidemenu bliver lidt federe.
Jeg kun har 1-2 besøgende om dagen – jeg er godt klar over at der er stor konkurrence inden for London-området – men synes at jeg har et andet perspektiv end de andre sider. Siden er kun omkring 14dage gammel. Hvordan kan jeg optimere dette?
få social logoer på siden især google plus og facebook og twitter også en fordel google vurdere også en side efter social aktivitet
få lavet en london klub ordbog lige som amino.dk wiki side det laver en god interne stuktur på siden , derved hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til en side der omhandler dette kerne ord denne side starter med h1
få videoer på siden massevis om fodbold i london
få lavet unikke titler til google der er kun 1 ord anderledes i titlen det er for ens , vælge mere unikke titler til alle siderne på din side , det er den titlen du ser på google som jeg mener
Jeg har forsøgt mig med SEO, og har ligget i top 3 på søgeordet "london fodbold", men dagen efter er jeg røget på side 3 igen! Hvorfor svinger det så meget?
Jeg er i tvivl om der er for meget tekst på forsiden og om der evt. hellere skulle være links til en side på min blog om hoteller i London og hvordan man kommer til London?
Jeg synes at siden er fed, men at den sagtens kan blive federe :-)
Jeg tænker - det er jo rigtig svært at få billetter til kampene, men det næstbedste er så bare, at komme ind og se de enkelte stadion. De fleste har rundture, og sidste gang jeg var i London, var jeg eksempelvis på Emirates.
Det var en kæmpe oplevelse, og muligheden for at komme på stadion, når der ikke er kamp, det kunne du sagtens skrive noget om. For det er mere inden for almindelige menneskers rækkevidde, end at skaffe billetter til kampene.
Mange hilsner
Mads
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Synes egentligt det er en fin side. Den er lidt simpel.
Jeg tror at du mangler et fedt logo. Den tekst der bare står der nu er lidt kedelig i det.
Du kunne måske også skrive lidt mere omkring nogle af klubberne, f.eks. Millwall står der ikke så meget om i forhold til arsenal :) og så find nogle lækre Youtube kasser fra de forskellige hold. Der er ikke noget bedre end at se lækre mål. ligesom du har gjort med Henry's drømmekasse - fantastisk comeback, fantastisk mål :)
Ellers synes jeg siden er fin, og du har ret når du siger at din højre kolonne mangler lidt. Den er lidt blank når man scroller ned